Organize olmak - kendi geleceğimiz kurmak 01

Kaan Uğrasız

to sum...@googlegroups.com
Merhabalar değerli meslektaşlarım,
hepinize iyi haftalar dilerim.

Bildiğiniz gibi su ürünleri sektöründe dünyada pek çok gelişme oluyor ve su ürünleri olarak tanımladığımız sucul kaynakları artık yalnızca tüketmek için kullanmıyoruz.
Ben bir süredir su ürünlerinin alternatif kullanımları üzerine araştırmalar yapıp bunlardan özetler halinde blog yazıyorum.

Bu gibi konuları artık fiziksel olarak bizler nasıl hayata geçirebiliriz yada geçirebilir miyiz diye düşünüyorum ve bunları birer buluşmada tartışalım istiyorum.
Temasını "organize olmak" olarak belirlediğim yaklaşık iki saatlik bir sohbet / tanışma / networking etkinliğini İzmir'de, herkesin kolaylıkla ulaşabileceği Alsancak'ta önümüzdeki haftasonu düzenledim.

Su ürünleri sektöründe alışılagelmiş geleneksel iş modelleri ve yöntemlerinin dışında neler yapabileceğimize göz atıp bunları Türkiye'de uygulayabilir miyiz diye üzerinde konuşalım istiyorum.

Mekan olarak Alsancak'ta yeni açılan ve temasını kitapların oluşturduğu Vatoz Res Republic'i belirledim. Fiyatları Alsancak ortalamasının epey altında.
Etkinliğin Facebook sayfasını buraya yapıştırıyorum, özellikle su ürünleri sektöründe yeni bir şeyler yapmak isteyen heyecanlı meslektaşlarımla ortak paydada bir şeyler üretebileceğimize inanıyorum.

Hepinizi beklerim.
Görüşmek üzere.