Prof. Dr.Tufan Koray'in vefati hk.

Evren Çetin

to sum...@googlegroups.com
Ege Üniv. Su Ürünleri Fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr.Tufan Koray hocamizin aramızdan ayrıldığını öğrendim. Başımız sağ olsun. Allah rahmet eylesin, ailesine sabır diliyorum.
Evren Cetin
Su Ur. Yuk. Muh

Atilla Özdemir

to sum...@googlegroups.com
Tufan Koray hocamızın ölümünü büyük üzüntüyle öğrendim. 1988 yılında tanıştığım hocamdan yüksek lisans yaparken ders almıştım. Uzun süredir görüşmüyordum. Tanıdığım en mütevazı akademisyenlerden biri idi. Allah günahlarını affetsin. Mekânı cennet olsun.
Tüm grup arkadaşlarıma sevgi ve saygılarımla
Atilla Özdemir

--
Bu mesajı "SÜMDER" grubuna üye olduğunuz için aldınız.
Gruba yazılan yazıların içeriğinden, oluşabilecek suç unsurlarından yazının yazarı sorumludur. Hiç bir şekilde grup yönetimi sorumlu değildir.

Meriç Albay

to sum...@googlegroups.com
Değerli meslektaşlarım,

Vefat haberleri hep üzücüdür fakat Tufan hocamızın vefatı daha da ağır geldi. Merhum hocamız, akademik yaşantısı boyunca hem ülkemiz, hem dünya bilimine çok şey kattı. Özelikle deniz fitoplanktonu üzerine verdiği emek, yetiştirdiği ve destek olduğu akademisyen sayısı onu bilim dünyasında unutulmazlar arasına çoktan yazdığını düşünüyorum. Başta ailesi olmak üzere, bilim camiamıza, akraba ve dostlarına başsağlığı diliyorum. Işıklar içinde uyusun,

meriç albay