DUYURU

SÜMDER

to SÜMDER

DUYURU

Akdeniz Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi’nden sayın Doç. Dr. Türker BODUR, EUROPEAN AQUACULTURE SOCIETY (EAS)’nin önümüzdeki dönem için oluşturulacak Yönetim Kurulu için seçimlerde aday olmuştur. Ülkemizden EAS üyesi olan meslektaşlarımızın aday olan hocamıza desteği önemlidir. Siz değerli meslektaşlarımızdan EAS’a üye olan/üye olmayı düşünenlerin Türker BODUR hocamıza destek vermesini dileriz.

Dernek Üyemiz sayın Doç. Dr. Türker BODUR’dan gelen mesaj aşağıdaki gibidir.

"Değerli Meslektaşlarım,

Avrupa’da Su Ürünleri Yetiştiriciliği sivil toplum kuruluşu olarak öne çıkan ve her yıl düzenlediği ülkemizden de birçok meslektaşımızın katıldığı Aquaculture Europe konferansının düzenleyicisi olan EUROPEAN AQUACULTURE SOCIETY (EAS) yönetim kurulu seçimleri yapılmaktadır. EAS Avrupa’da su ürünleri yetiştiriciliği konusunda söz sahibi olan önemli ve büyük bir sivil toplum kuruluşudur.

Ülkemizi temsilen ben de bu sene yönetim kuruluna aday oldum. Ülkemizdeki su ürünleri yetiştiriciliği faaliyetlerinin Avrupa temsiliyeti için önemli gördüğüm bu yönetime girebilmek için sizlerin desteğine ihtiyacım var.

Avrupa Akuakültür Derneği’ne üye olanlardan önümüzdeki hafta başlayacak seçimlerde oy istiyorum, üye olmayan meslektaşlarımın derneğe üye olarak, hem derneğin faaliyetlerinden faydalanmalarını hem de ülkemizi temsil edebilmem için bana oy vermelerini önemsiyorum.

Derneğe üyelik öğrenciler ve emekli meslektaşlarımız için ücretsizdir. (Öğrenci belgesini veya emeklilik belgesini online yüklemeleri gerekmektedir). Özellikle lisansüstü öğrencileri için derneğimizin çeşitli avantajları (burs, danışmanlık vb) bulunmaktadır.

https://www.aquaeas.eu/join-eas!/35?task=view

Diğer meslektaşlarımın ve özel sektör temsilcilerinin üyelik için aşağıdaki linkten online üyelik başvurusu yapmaları gerekmektedir (60 Euro / Yıl)

https://www.aquaeas.eu/join-eas!/35?task=view

Adaylığım ile ilgili dernek yazısı linktedir.

https://tool.checkmarket.com/lib/3310/files/23.pdf

Destekleriniz için şimdiden teşekkür eder sağlıklı günler dilerim…

Doç. Dr. Türker Bodur

Akdeniz Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi

Antalya

tur...@akdeniz.edu.tr

05336369259"