Ziraat Mühendisleri Odası Seçimleri hakkında

SÜMDER

to SÜMDER

Değerli Meslektaşlarımız,

21-22 Aralık 2019 Cumartesi ve Pazar günlerinde TMMOB Ziraat Mühendisleri Odası'na bağlı Şubelerde Genel Kurul ile 2020-2021 yıllarında görev alacak Asıl ve Yedek Yönetim Kurulları için seçim yapılacaktır.

Seçimlerde Ziraat Mühendisleri Odası'na üye olan meslektaşlarımızı, listelerde aday gösterilen Su Ürünleri Mühendislerine, Balıkçılık Teknolojisi Mühendislerine, Su Bilimleri ve Mühendislerine destek vermeye davet ediyoruz.

Birlikte Güçlüyüz.

Su Ürünleri Mühendisleri Derneği Yönetim Kurulu