Formules per escalar imatges

Carlos

to sugarclic
Bones,

Una pregunta Marc (Benito). Et vas quedar el full de l'ultima reunió
conjunta que vam fer, no? si em poguessis passar les formules per
escalar les imatges, m'anirien molt bé per resoldre el tema aquest. Si
no miraré de fer-les jo, que tampoc era molt dificil...

Gracies!

Carlos

Marc

to suga...@googlegroups.com
Bones, aquesta tarda t'ho passo, de totes maneres, crec que ho estavem fent igual excepte que en marc va proposar de a lhora de calcular les proporcions a demes de com ho fem fins ara, ho difivisissim per 4/3.

Crec que el que s'ha de fer, es revisar que s'estiguin agafant be els els tamanys de les imatges.

2010/2/19 Carlos <carlos...@gmail.com>

--

Sent from Barcelona, Cataluña, España

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
Ok, ho mirare a veure si esta be. Igualment fare lo de les proporcions peque quedi mes maco.

Ja m'ho passaras quan puguis!

Salut!

2010/2/19 Marc <marcb...@gmail.com>

--