TextGrid working!

Carlos

to sugarclic
Bones!

Informo que ja he pujat el text grid amb altres classes necessaries pq
funcioni. Roger, ja t'he explicat una mica com va, pero ja saps que
qualsevol dubte, m'ho comentes, i si hi ha coses que es poden millorar
tb :)

També he pujat l'activitat FillInBlanks, pero de moment funciona quan
s'omple amb un optionlist. El cas en que s'ha d'escriure la resposta
estic fent-lo pero no el tinc acabat.

He pujat tambe l'activitat crossword, que la tenia feta pero no
l'havia pujat encara a veure si es solucionaba el problema amb el
events de teclat, pero com sembla que va per llarg pero es pot provar,
el pujo igualment.

Fins un altra!

Carlos

Roger Civit

to suga...@googlegroups.com
Ei Carlos! Diria que t'has deixat de pujar un mòdul o algo perquè em salta aquest error:

File "/home/roger/NetBeansProjects/sugarhg/src/ClicActivity/TextGrid.py", line 36, in <module>
    from Response import *
ImportError: No module named Response

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
Si que es veritat que no l'he pujat, pero ha sigut expressament... Aixo no ho tinc acabat, pero si començat, i no m'he enrecordat de treure-ho o comentar-lo abans de pujar canvis....

si vols provar la resta comenta el try on diu "si es de tipus response" i el import del response. per la resta hauria de funcionar.

2010/3/5 Roger Civit <rust...@gmail.com>

--
Carlos Castilla

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
Bones! ja he pujat la classe response que no tenia acabada. Potser queden coses per millorar pero de moment es una versio prou bona per poder pujar-la i que la pogueu veure i probar.

2010/3/5 Carlos Castilla <carlos...@gmail.com>

--
Carlos Castilla

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Molt be!

Per cert hi ha molts issues oberts, no hi ha cap que estigui resolt? Aniria bé anant tancat aquells que estiguin resolts o comentar alguna cosa si s'ha trobat algo.

2010/3/10 Carlos Castilla <carlos...@gmail.com>

--
Saludos,

Jose Antonio Camallonga

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
Ara estaba mirant que hi ha per anar tancant o especificar mes l'estat. I mirare de resoldre els ultims assignats :)

Per cert, tinc assignat una issue d'un problema amb la complex association... Roger si no et va malament, faries tu aquesta i jo resolc una que tinguis tu assignada? per exemple la del text que no cap... ho dic pq com has fet tu la complex association, potser saps millor per on tirar, sino m'ho miro jo eh, pero tb volia resoldre un altre problema amb el text, que quan una paraula es molt llarga i no cap, no es mostra i s'hauria de truncar... Que et sembla?

Vinga, fins despres!

2010/3/10 Jose Camallonga <jose...@gmail.com>

--
Carlos Castilla

Roger Civit

to suga...@googlegroups.com
Ok Carlos! Cada vegada veig coses noves amb les associacions tiu! :S Mira't la del text que no hi cap que no he començat encara. També estic mirant-me lo de les activitats que salten clicant sobre un botó i tal.

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
ok! doncs faig el canvi formal a les issues.

2010/3/10 Roger Civit <rust...@gmail.com>

--
Carlos Castilla