Manual d'utilització de SugarClic

1 view

Marc

to suga...@googlegroups.com
Bones!

Algú pot ajudarme?

Algu hem pot fer un manual explicatiu del sugarclic orientat als professors?

On apareguin totes les pantalles de l'aplicatiu, com es descarguen activitats, com es veuen els jocs.. com es fa siguiente, anterior..
La idea es un manual a base de pantallazos amb un petit text.

Algu sanima?  Carlos? Roger?

Roger Civit

to suga...@googlegroups.com
OK! Ja ho faig jo. En quin format ho vols per això?

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Ahir vaig estar fent canvis, si pots fer update i utilitzar aquella versió estaria bé :) Pots afegir que l'aplicació està traduida a 4 idiomes (english, español, catala y frances) i que es pot canviar d'idioma anant a les opcions de configuració de sugar.

2010/2/8 Roger Civit <rust...@gmail.com>

--
Saludos,

Jose Antonio Camallonga

Marc

to suga...@googlegroups.com
Kumu, podries pujar-me el .xo a la web??

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Aquesta tarda ho faig.