Problema amb events de teclat

Carlos

to sugarclic
Bones!

Estic fent el crossword i no hem detecta events de teclat.

He afegit codi al clic_handler per tractar els esdeveniments, pero el
problema ve de més amunt: el sequencer, que es on s'agafa l'event, no
detecta que hi hagi event quan piques les tecles.

Tinc fet un miniprograma de prova que vaig fer per provar d'agafar
events de teclat i imprimir per pantalla i funciona sense problemes.
es molt extrany...

Sabeu que pot ser??? continuare investigant.

Gracies.

Carlos

Kumu

to suga...@googlegroups.com
el sequencer no fa res d'events nomes gestiona el que li retorna l'activitat... clicHandler es el que fa coses amb events pygame. La funció update_activity the clicHandler gestiona events de tipus pygame.MOUSEBUTTONDOWN per fer servir el keyboard s'ha de tractar events pygame.KEYDOWN and pygame.KEYUP mira't la documentació del pygame et passo el link del keyboard:

http://www.pygame.org/docs/ref/key.html

2010/1/17 Carlos <carlos...@gmail.com>

--
Saludos,

Jose Antonio Camallonga

Marc

to suga...@googlegroups.com
Sí,

En el clic Handler es on hauria d'estar la interrupcio de teclat

2010/1/17 Kumu <jose...@gmail.com>

--

Sent from Castelldefels, Cataluña, España

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
ok, potser m'he equivocat en el nom ^^

lo del pygame.KEYDOWN ja ho he posat i no detecta, provare afegint el KEYUP...

Ja us dire. Gracies
2010/1/17 Marc <marcb...@gmail.com>

--
Carlos Castilla

Kumu

to suga...@googlegroups.com
Mira a veure algun exemple que segur que n'hi ha

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
Ho he tornat a mirar... el que volia dir del sequencer es que, si no m'equivoco, aqui es on s'agafa l'event i l'unic que fa es pasar-lo al clic handler, no el processa, pero pel que he vist es el sequencer el que te el bucle tipic de

for event in pygame.event.get():
i no fa res quan es pica una tecla.

O mira't d'una altra manera, a la funció update_activity del clic_handler no s'executa quan piques tecles (comprovat posant xivato al principi de la funcio, amb ratoli entra quan es mou, quan cliques... pero amb tecla res).

Potser es algun problema de la meva maquina, o potser m'estic equivocant en alguna cosa... si algu pot comprovar si detecta event de teclat a la seva maquina, hem quedaria mes tranquil, o almenys sabria per on he de buscar la solucio.

Gracies!! :-)

2010/1/17 Kumu <jose...@gmail.com>

--
Carlos Castilla

Kumu

to suga...@googlegroups.com
olpcgames porta un traductor d'events pygame a pygtk i pel que he mirat tradueix els events de teclat, sino ja ho mirare aquesta tarda des de casa, pero si us plau no canviis la part del sequencer!!

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
no,no, el sequencer no l'he canviat tocat, només he afegit codi al clic_handler per tractar esdeveniments de teclat, pots estar tranquil... :)

2010/1/18 Kumu <jose...@gmail.com>

--
Carlos Castilla

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
Bones,

Recupero el tema dels events de teclat... he intentat crear un event com hem comentat per solucionar el problema, pero desde l'activity no funciona, ja que no es pot afegir l'event a la cua pq desde les activitats no la veu. Crec que s'hauria de crear directament a la classe on detecta els events (si no m'equivoco es el sequencer) abans d'entrar al bulce d'events. O si algu se li acudeix una altra cosa...

Jose, vols que ho faci jo, o prefereixes afegir-ho tu? no volia fer canvis en aquesta part sense avisar-te.... no sigui que la cagui, encara que les possibilitats son mínimes...

Gracies

2010/1/18 Carlos Castilla <carlos...@gmail.com>

--
Carlos Castilla