MERGE!!!!!!!

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
si us plau,

Feu pull, update, etc etc abans de començar a programar si no es carregeu el codi dels altres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Saludos,

Jose Antonio Camallonga

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
I tornar a fer pull (o mirar al google code si s'han fet canvis) abans de pujar canvis per si de cas algu ha pujat algo mentrestant.... Ahir també jo vaig estar afectat...

2010/2/19 Jose Camallonga <jose...@gmail.com>

--
Carlos Castilla

Marc

to suga...@googlegroups.com
Jo crec que cada vegada que us poseu a treballar el primer que heu de fer, es update.

2010/2/20 Carlos Castilla <carlos...@gmail.com>

--

Sent from El Prat De Llobregat, Spain

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
bueno no se si l'update fa algo, el que si que funciona es el pull que descarrega els canvis nous.

Marc

to suga...@googlegroups.com
sip. en teoria, si ho vaig entendre be.

El pull descarga els canvis a local, pero no modifica el codi

l'update es el que modifica el codi, amb el que hi ha al update... pro no se io fins a quin punt...

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
la questio es q s'ha de fer xD i no començar a canviar coses sense actualitzar el codi

Marc

to suga...@googlegroups.com
xiii

una cosa, abans de fer un comit, podeu fer un sincronize. si utilitzeu l'eclipse, amb el sincronize, podeu veure les diferencies que hi ha abans de pujar

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
El pull-and-update abans de començar s'ha de fer clarament. Pero a més, quan s'acaba, abans de pujar els canvis s'ha de tornar a mirar si algu altre ha pujat altres canvis, i en aquest cas tornar a fer update i despres fer commit-and-push per pujar canvis.

Bueno, esperem que no torni a passar...

2010/2/20 Marc <marcb...@gmail.com>

--
Carlos Castilla
330.gif

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
per cert, acabo de pujar canvis!! Ara la sopa de lletres tambe troba paraules en diagonal :)