arreglant bugs

Carlos

to sugarclic
Bones!

Estic mirant d'arreglar el tema del text, perque surti centrat. Ja se
per on anar pero he de solucionar algun petit problema perque acabi
d'anar bé. Ho aviso perque ningu faci el mateix! ^^

Salut!

Carlos

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Jo acabo de pujar alguns canvis de vistes i el nou fitxer xo amb una versió quasi definitiva de la app... abans de fer commit mireu abans si hi ha conflictes :)

2010/2/3 Carlos <carlos...@gmail.com>

--
Saludos,

Jose Antonio Camallonga

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
Ja he pujat els canvis per imprimir el text centrat, tant horitzontal com verticalment. He fet dos canvis seguits perque no m'he enrecordat de tornar el default.xml com estava. L'he tornat a pujar correcte.

2010/2/3 Jose Camallonga <jose...@gmail.com>

--
Carlos Castilla

Carlos

to sugarclic
He començat a arreglar les posicions dels grids perque quedin centrats
a pantalla.

Quan ho tingui ja ho pujaré.

On 4 feb, 17:40, Carlos Castilla <carloscmil...@gmail.com> wrote:
> Ja he pujat els canvis per imprimir el text centrat, tant horitzontal com
> verticalment. He fet dos canvis seguits perque no m'he enrecordat de tornar
> el default.xml com estava. L'he tornat a pujar correcte.

Carlos Castilla

to sugarclic
Ja he pujat canvis per centrar els grids de totes les activitats a pantalla. Si li voleu fer una ullada...
En alguns casos no queden totalment centrats, perque la posicio s'indica amb enters, i si la posició exacta es decimal, agafa la part entera.

2010/2/6 Carlos <carlos...@gmail.com>

--
Carlos Castilla

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Si us plau intenteu fer merge o algo... que cada vegada que faig update del codi hem trobo amb la mateixa historia.

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Ja he fet el merge. A veure si no teniu conflictes :)

Carlos Castilla

to suga...@googlegroups.com
Se suposa que el merge el fa mercurial quan es fa hg pull-hg update, no? o s'ha d'especificar d'alguna manera? Jo si en fer l'update no dona cap missatge d'error, pensaba que esta tot correcte....
De totes maneres mirare de pujar només els fitxers on realment he fet canvis.