Activitats que no llegeix bé

Roger Civit

to suga...@googlegroups.com
M'he estat mirant les activitats que no llegeix bé i algunes són pel tema que vam comentar dels accens i tal.
Jo els he anat treient els de les activitats que tenia assignades. T'ho passo a tu Marc perquè ho pengis o com ho fem?

Una altra cosa que també no fem del tot bé és agafar les imatges directament del xml de l'activitat que volem, cosa que ho hauríem de fer del mediabag del final.
És a dir que, per exemple, en l'activitat dels colorsp3 moltes imatges no es veuen perquè agafem la imatge d'aquest codi:
<cells rows="3" cols="1" cellWidth="150.0" cellHeight="150.0" border="true" id="primary">
<color background="0xFFFFFF"/>
<shaper class="@Rectangular" cols="1" rows="3"/>
<cell image="cercleblau.bmp"/>
<cell image="cerclegroc.bmp"/>
<cell image="cerclevermell.bmp"/>

</cells>

i no ho agafa perquè si us fixeu a baix posa això:
<mediaBag>
<media name="cercleblau.bmp" file="cercleblau.gif"/>
<media name="cerclegroc.bmp" file="cerclegroc.gif"/>
<media name="cercleverd.bmp" file="cercleverd.gif"/>

I no ho agafa amb el nom correcte.

En el cas de les plantes que les pantalles del principi i del final no es veuen és perquè són videos que no es reprodueixen.

Marc

to suga...@googlegroups.com
Hem miraré el tema dels accents pero crec que serà dificil. De moment millor centrem-nos en els aspectes grafics

Vaig estar probant les activitats i peten la majoria.

Crec que hauriem d'anar provant 1 a una 1cada activitat que hi ha a la web i garantitzar que es veuen be.

Per quina començeu?

Roger, Carlos, trieu una i garantitzem que funciona al 100%.

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Vaig enviar un mail fa uns dies al respecte... vaig obrir una issue per cada activitat que anava malament (totes). Allà posso una mica quins son els fallos que vaig trobar.

2010/2/13 Marc <marcb...@gmail.com>

--
Saludos,

Jose Antonio Camallonga

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Acabo de pujar una nova versió del sequencer que fa q no peti l'aplicació si hi ha errors al clic i mostra per pantalla l'error, així encara q no vagi bé el clic podrà seguint mostrant activitats.