Problema amb accents

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Bones,

Com sembla que linux es fa un lio amb això dels accents i ara que ja fem servir el mediaBag per trobar fitxers, proposso que a partir d'ara que abans de pujar un clic es revisi aquest tema i si un Clic te fitxers amb accents canviar-lo i editar el canvi només al tag de mediaBag. Que us sembla?

--
Saludos,

Jose Antonio Camallonga

Roger Civit

to suga...@googlegroups.com
OK! Em sembla perfecte!
Per cert, jo vaig pujar un clic (figuras) i ho vaig fer zippejant la carpeta figuras i no va bé. S'ha de fer un zip directe del contingut (jpegs, .clic i demés). El que passa és que ara no sé com treure'l de la web :S

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Bueno,

Per pujar clics només cal passar el mateix clic que tenen a la web de la generalitat si no recordo malament jo vaig fer aixo i funcionava

Jose Camallonga

to suga...@googlegroups.com
Prova de pujar un  fitxer vàlid a la mateixa pagina on tens l'altre clic figuras a veure si et deixa.