Problemas almacenamiento en la nube

david gonzalez

to Subsurface Divelog
When posting questions you can help us answer you more quickly if you make sure you include some basic information:
  • Which version are you using (hint: look at the About screen)?
  • Which OS are you running?
  • (if applicable) which dive computer are you using?
Feel free to delete this text when posting your question.

He desinstaldo el programa y vuelto a instalar la ultima versión.

Los perfiles que tenia grabados en el ordenador no se han perdido y siguen conservando todas las inmersiones, pero cuando intento conectar a la nube siempre me sale que la contraseña no es correcta.

No recuerdo si es la misma contraseña que para acceder al correo o es otra distinta, si es otra ¿como puedo recuperarla?

Dirk Hohndel

to subsurfac...@googlegroups.com
Sorry, I don't speak Spanish, but Google translate makes me think that you need a way to reset the password for your Subsurface cloud account.

You can do this here:

/D