ratio duikcomputer wordt niet meer ingelezen

John- Nieuwenhuizen

Aug 4, 2022, 1:53:16 PMAug 4
to Subsurface Divelog
mijn ratio laat wel op via een pc verbinding

maar bij het downloaden van mijn duiken krijg ik de melding `   fout bij importeren van duikgegevens

wat gaat er mis

Jef Driesen

Aug 5, 2022, 2:03:00 AMAug 5
to subsurfac...@googlegroups.com, John- Nieuwenhuizen
Zonder meer gedetailleerde info uit de debug log hebben wij ook geen idee wat er
fout gaat. Dus probeer eerst eens opnieuw met de "Save libdivecomputer logfile"
optie geactiveerd en bezorg ons daarna die logfile.

Jef

Jef Driesen

Aug 5, 2022, 2:35:37 AMAug 5
to Nieuwenhuizen, J. van - BD/KBV, subsurfac...@googlegroups.com, John- Nieuwenhuizen
On 5/08/2022 08:23, Nieuwenhuizen, J. van - BD/KBV wrote:
> Oké ga ik proberen
>
> Waar kan ik dat aanzetten save logefile

Dat is een optie die je kan aanvinken in het download scherm:

https://subsurface-divelog.org/documentation/subsurface-4-user-manual/#_connecting_and_importing_data_from_a_dive_computer

Jef