OSI

1 view

Markus Kuhn

hug...@hugis.nbg.sub.org (Ingo Kraupa) writes:
>--
>Others believe that the future of OSI is not as bright. They think the OSI
>technology will always lag behind TCP/IP and that users who are installing
>TCP/IP now will be unwilling to pay for conversion to OSI protocols later.
> Douglas E. Comer
>Ich schicke Dir bei Gelegenheit eine schoenere .sig :-) Markus Kuhn

Bitte sehr:

TCP/IP is here, works well, and enjoys a tremendous base of support. OSI
is coming, and will work well, and when it eventually comes of age, it
will enjoy an even larger base of support. Colin J. Robbins

Quellennachweis:

Colin J. Robins; Stephen E. Kille: The ISODE User's Manual,
Volume 5: QUIPU, Version 7.0, July 18, 1991, chapter 1.1, page 4.

Markus

---
Markus Kuhn, Computer Science student -- University of Erlangen, Germany
X.400: G=Markus;S=Kuhn;OU1=rrze;OU2=cnve;P=uni-erlangen;A=dbp;C=de
I'net: msk...@immd4.informatik.uni-erlangen.de

Juergen Ernst Guenther

> Markus Kuhn, Computer Science student -- University of Erlangen, Germany
> X.400: G=Markus;S=Kuhn;OU1=rrze;OU2=cnve;P=uni-erlangen;A=dbp;C=de
> I'net: msk...@immd4.informatik.uni-erlangen.de

Wenn C und Unix denn Aprilscherze gewesen sein sollen, was ist dann
X.400? Die Rache des KGB?

PS: X.400 erinnert mich an die ADA-Hysterie anfang der 80er Jahre.
Das einzige, was mir von ADA geblieben ist, ist ein nettes Poster...

PPS: X.400-Diskussionen nach sub.jokes! (Followup ist gesetzt)
--
----- muf...@asbach.nbg.sub.org ----- asbacco maggiore, zentralfranken -----
unido kennt keine Gnade -- Heiko Schlichting, <NPK...@methan.chemie...