متن مقاله استاد حسنی جهت آمادگی امر شریف امتحان

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
تعين معنای متن از نگاه هرمنوتيک و علم اصول .doc

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
دست شما درد نکنه.

M.H Saghira

to studyofr...@googlegroups.com
سلام
ممنون. که به نصف روز نکشیده این مقاله رو گذاشتین.
ای کاش اون مقاله استاد اسلامی و متن ائودی رو هم شما میزاشتین تو گروه.به هر حال هرچی باشه  کمک به هم نوع ازخصوصیات اصفهانیاس دیگه...
اخه یکی از خانمها 3 هفتس که میخاد مقاله ائودی رو بزاره هنوز فرصت نکرده.فک کنم دستشون به تایید صلاحیتها بند بوده
خدا بخیر کنه به هرحال...

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
مقاله آیودی رو دارم تایپ می‌کنم به محض اینکه آماده شد میزارم
مقاله استاد اسلامی رو ندارم
اینم به همون جا سر کلاس گذاشتم رو گروپ به نصف ساعت هم نکشید. (اسمایل خودشیفتگی) اصفهانی‌ها در عین خودشیفتگی کمک به هم نوع رو فراموش نمی‌کنن.! کلا معرکه اند.

M.H Saghira

to studyofr...@googlegroups.com

زحمت میکشین.ممنون.
نمی دونم منظورشما از آئودی همون حاشیه های استاد به متن هستش که قرار بود به صورت اسکن شده تو گروه گذاشته بشه؟
و الا خود متن رو قبلا دوستان گذاشته بودن.
در ضمن باید یه فرقی بین اصفهانیا و غیر اونها باشه دیگه...

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
من که از هیچ یک از دوستان بدی ندیدم
حالا که حرفش پیش اومد و فردا هم جلسه آخری هست که با دوستان هستیم، جای بسی اظهار خرسندی است از اینکه با همه‌ی شما آشنا شدم و باید بگم من به شخصه دوره خوب و خاطره انگیزی رو گذراندم، حتی تلخی‌هاش رو هم دوست داشتم.تلاشم رو کردم و امیدوارم کسی هم از من بدی ای ندیده باشه اگر هم دیده بگه اگه می‌شه جبران کنم و اگر هم نمیشه درس عبرت برای آیندم باشه.

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
ممنون خانم باطنی از زحمات شما ،اصل براینه که بگید اگه بدی دیدید یقینا حقتان بوده واگر خوبی دیدید اشتباه شده:)

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
بله اینم یه مدلشه. مدل خوبی‌ هم هست اتفاقاً. آدم بیخودی امیدوار نمی‌شه که موجود مضحکی نیست.

Elham Rasoolnejad