امتحان هرمنوتیک

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

سلام به دوستان اخلاقی معرفت (شناس)
الان اون مقاله ای که باید واسه امتحان بخونیم چیه؟لطفا میشود در گروه قرار دهید؟لپ تاپ من درمانگاه است و فایل مقاله را ندارم.

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
سلام این هم مقاله مورد نظر خدمت شما

2013/7/1 razieh hashemi <r.hashe...@gmail.com>
تعين معنای متن از نگاه هرمنوتيک و علم اصول .doc

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

موتوشکریم.این استاد حسنی بهش نمیومد همچین موجودی باشه!این مقاله که همون جزوه به علاوه ی مقادیری اصول و منطق و نان اضافه میباشد.روحانی واقعن که!

در جولای ۱, ۲۰۱۳ ۱۲:۲۱، "Meysam Karimani" <mekarim...@gmail.com> نوشت:

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
بعله همینطوره تا ما باشیم گول ظاهر افراد رو نخوریم اما منش کلاس داریش خوب بود مخصوصا گیر ندادنش به غیبت ها

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

این هرمنوتیک بیچاره مگه چشه؟چرا دیگه گروپ شلوغ نوشه؟ خو بیاید چارتا پست بزارید حوصله مون سر رفت!ینی اون مقاله اینقدر سخته همه کله ها رفته توش؟!اخخخخخ

در جولای ۱, ۲۰۱۳ ۱۴:۲۷، "Meysam Karimani" <mekarim...@gmail.com> نوشت:

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
من امروز امتحان اصول داشتم دیشبم نخوابیدم درست و حسابی لذا از ساعت 4 تا 8 امروز جاتون خالی خوابیدم
از همین الان تا فردا صبح ان شاالله در خدمت گروه خواهم بود و هی پست میزاریم هی مقاله می خونیم :))

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
از استاد شناس محترم درخواست می‌کنیم با تشویق حضار به جایگاه تشریف بیارن....
دست سوت جیغ کف لنگه گیوه و گوجه گندیده

خوش‌آمدین !
یه احوال پرسی با حضار بکنید و بعد از اون بفرمایید "از منظر علم استادولوژی سوالای فردای هرمونوتیک چگونه خواهد بود؟ و به  چه تعداد و هر نکته‌ای مهمی‌که در این وهله حساس به نظرتون میرسه که حائز اهمیت باشه...

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
به نام خدا
من همین جا اعتراف می کنم به هیچ وجه نتونستم آقای حسنی رو بشناسم و علاقه مندیهاش رو درک کنم
وقتی به گمان خودم بارها تا مرز شناخت ایشون پیش رفتم اما تمام آنها سرابی بیش نبود مخصوصا جلسه آخر و افاضاتشون درباره امکان علم اسلامی باعث بسی شگفتی بود و برخلاف تصور قبلی بنده
 لذا همین جا اعتراف می کنم بنده ایشون رو به جا نمیارم و در این زمینه هیچ کمکی نمی تونم بکنم و توصیه می کنم همگی دست به دامان مادر شده و بخواهیم که اگر نتوانستند کلام استاد که به زبان اجنه است را به زبان آدمیزادی برگردانند دست کم این فرزندان خود را دعا کنند که دعای مادران مستجاب است
ومن الله التوفیق

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
آجر و کلوخ و تخم ‌مرغ کندیده  و مایعات دیگر حضار

{مدعو محترم مومیایی گشتند}

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
گوگل ترنسلیتر رو باز کردم فارسی به فارسی ترجمه کنم لغات و  جملات استاد رو!
کسی پی دی اف دهخدا رو نداره؟!!!

2013/7/1 Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com>
آجر و کلوخ و تخم ‌مرغ کندیده  و مایعات دیگر حضار

{مدعو محترم مومیایی گشتند}

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
به نظرم بهترین روش برای فهم متن استاد همدلی کردن وفهمیدن ذهنیت مؤلف است شلایر ماخری عمل کنید شاید فهمیدید

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
رمانتیک؟!!!

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

من از ترجمه ی متن معذورم!

در جولای ۱, ۲۰۱۳ ۲۲:۳۹، "Hadiseh Bateni Manesh" <iug....@gmail.com> نوشت:
رمانتیک؟!!!

M.H Saghira

to studyofr...@googlegroups.com
سلام
هرچند این آخرین امتحان ما توی این دانشگاه فیه ما فیه است ولی واقعا تحت تاثیر این نوشته و مقاله استاد قرار گرفتم.
نمیخواستم این مطلب رو بگم ولی با این که  در طول دروس حوزه جلد اول کفایه رو من دو مرتبه با اساتید واقعا مبرزی مثل استاد موسوی تهرانی و استاد مروی خوندم
و اصول فقه مظفر رو هم تقریبا دو بار با اساتید مختلف خوندم ولی امشب با خوندن مقاله استاد فهمیدم از اصول هیچی بلد نیستم چون واقعا نمیفهمم منظور استاد تو مقالش چیه..
فلذا احساس میکنم برا تنفس هم که شده بشینم فینال فوتبال برزیل و اسپانیا رو که دیشب برزیل برده و اول شد تو جام کنفدراسیونها ولی متاسفانه من نتونستم دیشب ببینم، الان تکرارش رو ببینم.
به دعای خیر خواهران وبرادران احتیاج مبرم دارم...
و من الله توفیق و علیه التکلان...

On Mon, Jul 1, 2013 at 10:39 PM, Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com> wrote:
رمانتیک؟!!!

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
فیه ما فیه یکی از تصنیفات مولوی نیست آیا؟ یعنی شما می خواهید بگویید دانشگاه ما همان کتاب مولوی است!!!!!!! یا اینکه می خواهید بگویید دانشگاه ما خیلی عرفانی است!!!!!؟؟؟ :))

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

این آقایان طلاب پر ادعا کجایند؟ بیایند این مفاهیم اعلی را برای ما ترجمه نمایند.
کجایند مردان پر مدعا
من اگر دیر امدم ناجور بودم
اسیر قبض و بسط تئوریک شریعت بودم
وگرنه خودم براتون توضیح میدادم

در جولای ۱, ۲۰۱۳ ۲۳:۲۸، "M.H Saghira" <malakoo...@gmail.com> نوشت:

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

ظاهرا مراد مولف، دانشگاه الحمار فیه الحمار است ولله العالم
منجزیت ندارد اما معذریت دارد

در جولای ۱, ۲۰۱۳ ۲۳:۴۹، "razieh hashemi" <r.hashe...@gmail.com> نوشت:

M.H Saghira

to studyofr...@googlegroups.com
ای بابا...هر چی میخوام حواسمو جمع فوتبال تاپ دنیا کنم ولی عوامل مختلف دست به دست هم داده تا نزارن این فوتبال پاک رو ببینم.
باید عرض کنم مولف عبارت "فیه ما فیه "رو نوشت ولی فهم اون رو به عهده خواننده متن گذاشت...چه بسا خواننده از این عبارت معانی بیشتری رو نسبت به مولف درک کند....
هرچند که اشارات گفته شده هم تا حدودی خوب بود ولی هنوز بازم خیلی بیشتر از این معانی جا داره...

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
مادر معظم نفرمودند  ما فیه ما   فرمودند  فیه ما فیه  این دو کاملا متفاوتند اولی معناش می شود آنچه که در اوست چیزی  ودومی معناش می شود     در او چیزی است که در اوست   از کوزه همان برون تراود که در اوست    خداییش طبع شعر رو حال کردید البته اگر به صورت دعایی معنا کنید باز هم معنای دیگری دارد الامر الیکم

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
نسخه بدل: از "روده" همان برون تراود که در او است!

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
خب از همه دوستانی که در باب معنای تصوری و تصدیقی فیه ما فیه و تعیین مظروف ظرف فی اظهار نظر کردند بسیار مچکریم

Elham Rasoolnejad

to studyofr...@googlegroups.com
من میخوابم و فردا خودم را میسوزانم
در اعتراض به سنت سخت نویسی!
حرفای استاد رسولی پور هم در باب دلیل سخت نویسی اساتید بزرگ توی کتم نمیره!

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
خانم رسول نژاد از شما واقعا بعیده

M.H Saghira

to studyofr...@googlegroups.com
بازی هم تموم شد ...تفاسیر قشنگی رو از دوستان در مورد اون عبارت معهود دیدم و واقعا از این خلاقیتها دربیان معانی مختلف برای یک لفظ بسی لذت بردم
و معانی زیادتری رو در ذهن من تداعی کرد که  البته از بیانش معذورم...
دوستان من هم جزوه خودمو خوندم هم مقاله استادرو ، پیشنهاد میکنم اگه جزوه ای سر کلاس نوشتین به همون مراجعه کنین هم فهمش راحت تره
هم تقریبا مقاله استاد رو غیر از نون اضافه هاش(به تعبیر یکی از دوستان) شامل میشه .

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
نظر میثم کریمانی به نظر من نزدیکتره
خانم رسول نژاد از شما بعیده
جناب مادر از شما هم بعیده که زیر قولتون بزنید!!
:(

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
اولاً که جزوه نداریم، ثانیاً جزوه "معذریت و منجّزیت" نداره!

M.H Saghira

to studyofr...@googlegroups.com
مطالبی که سر کلاس گفته شده  منقح شده همون جزوه استاده  والا علیکم بالمقاله

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
به قرینه حالیه و حماریه می شه فهمید که منظور جناب صغیرا از جزوه همان مقاله است که مراد متکلم از جزوه خلاف وضع اآن است
سوال بعدی اینکه این الا استثنا از چیست؟

M.H Saghira

to studyofr...@googlegroups.com
همان گونه که اشاره شد مراد از جزوه در عبارت فوق الذّکر قطعا مقاله استاد بوده و این اشتباه تایپی به خاطر کثرت خستگی به وجود اومد.
اما منظور از الّا: و ان لم یکن عندکم جزوه(مطالب سر کلاس)فعلیکم بالمقاله...قابل توجه اینکه الا همیشه استثنائیه نیست

mohammad ebrahim

to studyofr...@googlegroups.com
زنده باد خانما /   پینچ تا را کردن دوتا /   ای کاش می کردند یه تا