پایان نامه

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

با سلام خدمت همدوره ای های محترم
یه سوال:
آیا همه ی شما مثل بچه های خوب رفتید پایان نامه رو انتخاب واحد کردید و 345000تومن هم دادید؟ آیا پایان نامه ی همه ی شما تا تاریخ 31 تیر 93 تمام میشه؟اگر بله، که باریک الله چه بچه های زرنگی.
اگر نه، پس چرا صدایی از هیچکس درنمیاد، راضی هستید به این ظلم آشکار؟!
ثواب داره دلیل آرامشتون رو به ما هم بگید:-)

Raha Rahami

to studyofr...@googlegroups.com
سلام من رفتم وگفتند که راه نداره باید این مبلغ رو بدین گفتم دوترم زبان چی؟جزء سنواته گفتند بدون اون دو ترم شما ترم هفتی این درسته من فکر میکنم اگه دو ترم روحساب نکنن از ترم بعد باید پول بدیم ...نمیخواهید نامه ای دست وپا کنیم که پول ندیم ؟

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
من نیز به نوبه‌ی خود مراتب نارضایتی خود را از این ظلم آشکار اعلام می‌دارم و به همین منظور هفته‌ی آینده که حذف و اضافه می‌باشد به قم می‌آیم تا تکلیفم را با استکبار جهانی روشن نموده تو دهن هر چی زور گویه بزنم.
(بماند که خودم اینجا هر چی دانشجوها التماس می‌کنن شهریه رو دو سه روز دیرتر بدن اصلا موافقت نمی‌کنم‌ها;)

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
من امضا می کنم

mohammad ebrahim zaki

to studyofr...@googlegroups.com
با اتحاد و هماهنگی جهان اسلام همه چیز می شود. ان شاء لله. من هم هستم تا آخر. تا مرز شهادت

Raha Rahami

to studyofr...@googlegroups.com
سلام من نامه رانوشتم از طرف همه مطمدنا نمیشد امضای همه را داشت پس امضانمی خواد فقط در جریان باشید که بدون دوترم زبان ما الان ترم شش هستیم یعنی یک ترم باما حساب نکردند شهریه را و اگر این ترم هم نکنند از ترم بعد باید به هر حال شهریه بدیم ...الان واضح بود ؟ان شاء الله امروز فردا نامه به دست حاج آقا میرسه

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
بسیار بسیار سپاسگزارم

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
این پیامک که اومده چیه پس؟ یعنی باید پول بدیم؟

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
نه باید جمع شیم بریم سر وصدا کنیم والا باید پول بدیم .اون نامه که یکی از دوستان نوشته بودند چی شد؟

Raha Rahami

to studyofr...@googlegroups.com
نامه رو دادم چارشنبه پنج شنبه باید جوابشوبگیریم اگر منفی بود چارشنبه یاپنج شنه هر کسی میتونه بیاد دانشگاه البته بجز دوستانی که همیشه دیده میشن برویم سروصدا یا گفتگوی مسالمت آمیز منطقی داشته باشیم من پیگیر جواب هستم هر وقت جوابش اومد خبر میدم

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
یعنی انتخاب واحد نکنیم... من هفته ی بعد دیگه نیستم زود باشید... منم چهارشنبه پنجشنبه هستم دانشگاه...

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
بعضی از دوستانی که بوی آلمان میاد دیده میشوند هم تشریف بیاورند .

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
منظور از کسانی که همیشه دیده میشن کیان؟

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
حتما من که همش تو دانشگاه پلاسم البته همین یه هفته ;)
سند موثق هم دارم که منظور آقای کلانی به هیچ وجه من نیستم

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

منم که سرماخوردم حس بویاییم کار نمیکنه، ولی حس بیناییم میگه منظور از کسانی که همیشه دانشگاهند کیه! همون اموال دانشگاه و اینا!!!
الان به اتحاد نیاز داریم، گول دشمن رو نخورید

در تاریخ فوریهٔ ۲۴, ۲۰۱۴ ۱۸:۳۰، "Hadiseh Bateni Manesh" <iug....@gmail.com> نوشت:

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
اين علي كلاني اي كه من مي شناسم، خودشم نمي دونه منظورش چيه و كيه!

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
در حیرتم از کسی که ترکه وخودش را نمی شناسه چگونه ادعا می کنه دیگری را می شناسد .اولا خانم هاشمی این حرف را زده نه من .دوما با کسی مشکل داری اسم خودش را ببر چرا از من مایه می گذاری؟ ایشون هیچی خودش را نشناسد همین قدر میدونه که که صفراییه اما توچی ؟

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

در مقابل رفتار زشت بعضی از آقایون فقط سکوت باید کرد.

در تاریخ فوریهٔ ۲۵, ۲۰۱۴ ۲۰:۱۹، "razieh hashemi" <r.hashe...@gmail.com> نوشت:

اقاي کلاني از شما توقع رفتار بهتری میرفت، در مورد شخصیت دیگران اینقدر راحت توی یه گروه عمومی صحبت کردن واقعا در خور شما نبود، من به شما توهینی کردم؟!

در تاریخ فوریهٔ ۲۵, ۲۰۱۴ ۱۷:۳۰، "Ali Kalani" <alika...@gmail.com> نوشت:

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
خانم هاشمی فکر کنم سوء تفاهم شده
به نظر من آقای کلانی قصد توهین نداشته البته باید بیشتر دقت می کرد
خودم و همه دوستان رو توصیه می کنم به تقوای الاهی
خواهشا دوستان هم از هم رنجیده خاطر نشن
من هم به نوبه خود، چون در این حرفهای که زده شد ردپای خودم رو می بینم از همه دوستان مخصوصا علی آقای کلانی و خانم هاشمی عذر خواهی می کنم

Raha Rahami

to studyofr...@googlegroups.com
جمله ی"کسانی که همیشه دیده میشن "را من عرض کردم و فقط و فقط و فقط منظورم این بود که آنهایی که این روزها کمتر میان دانشگاه هم به همراه آنهایی که همیشه میان در اعتراض صلح آمیز نسبت به شهریه این ترم شرکت کنند اصل موضوع رو توجه نکردین این جمله رو فقط دیدین

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
خانم هاشمي، از دو جهت با شما موافق نيستم؛ اولاً اگه توهيني هم شده باشه ـ كه به نظر من نشده ـ به اين بنده‌ي ترك سراپا تقصير شده، نه به شما. ثانياً، واقعاً شما چرا از علي كلاني انتظار رفتار بهتري داشتيد؟! نه خب، مي‌خوام بدونم!

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
باسلام وعذر خواهی فراوان وفراوان من قصد جسارت به هیچ کس را نداشتم .من هر چی با خودم می گم نیام تواین محیط مجازی لعنتی یادم میره .ببخشید دیگر تکرار نمیشه.ولی واقعا قصد توهین وجسارت نداشتم ببخشید .یعنی من نمیدونم این ایمیل ها را کی می خونه چرا بعضی وقت ها  به ایمیل شخص ارسال میشه چرا بعضی وقتها به ایمیل گروه ؟مگر این ایمیل ها را غیر از بچه های کلاس کس دیگری هم می خونه؟ از همه دوستان عذر خواهی می کنم آقا اصلا من را از توگروه حذف کنید  من لیاقت این همه محبت را ندارم .واقعا اگر بزرگواری (خانم هاشمی )را ناراحت کردم معذرت می خواهم .از آقا میثم وخانم رهامی هم که در جهت رفع این تنش کمک کردند تشکر می کنم .

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
از حاج محسن هم تشکر می کنم که به روش خاص خودش  در حل مساله کوشش می کنه قدر دانی می کنم

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
بابا حالا قهر نكن ديگه!
همين جا باش، دور هم هستيم، شام هم يه چيز حاضري مي خوريم!

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
نوکرتم مشتی

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

خواهش میکنم، بنده هم برای شخص اقاي کلاني و هم سایر همکلاسی های بزرگوار احترام زیادی قائلم. من هم اگر باعث رنجش کسی شدم عذرخواهی میکنم.

در تاریخ فوریهٔ ۲۶, ۲۰۱۴ ۹:۳۲، "Ali Kalani" <alika...@gmail.com> نوشت:

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
واایی چقد حرف زدین حوصله‌ی خوندنشو ندارم شهریه واحد پایان‌نامه چی شـــــــد؟!!!!!!!!!!!
بیایید دیگه من همش دانشگام ولی دیگه پنجشنبه میرما؟
خانم‌ها بیایید یه شامی‌ ناهاری منو دعوت کنید دیگه می‌خوام برم ;)

Raha Rahami

to studyofr...@googlegroups.com
سلام نامه جواب داده شد توسط حاج آقای نواب با این دستور"شهریه ی دو ترم زبان اخذ نشود"ما هم امروز به اتفاق تنها یکی از دوستان رفتیم برای صحبت های بعدی با آقای فضیلت که گفتند نامه ی شما چیزی را عوض نمی کند قانون ما 5ترم بدون زبان است و شما هم هفت ترم شهریه ندادید و این هشتمی می باشد در واقع به خاطرما فقط یک ترم اضافه کردند

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

خب الان یعنی همه باید شهریه رو بدیم؟، تا آخر دوره بهمون فرصت نمیدن؟

در تاریخ فوریهٔ ۲۸, ۲۰۱۴ ۰:۰۴، "Raha Rahami" <z.rah...@gmail.com> نوشت:

Raha Rahami

to studyofr...@googlegroups.com
بله در نتیجه باید شهریه رو بدیم ولی من که قانع نشدم اگه چند نفر بودیم می توانستیم به چالش بکشانیمشان ...