حلالیّت و التماس دعا

M.H Saghira

to studyofreligion89
با عرض سلام و تبریک ماههای مبارک ذی القعده و ذی الحجّه الحرام و با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما عزیزان
دوستان عزیز، حدود چهار سال کلاسهای دانشگاه را در کنار یکدیگر گذراندیم و ایام خوبی را سپری کردیم، ایامی که خاطرات بسیاری را در دل خودش پروراند و در ذهن هایمان ماندگار کرد. غرض از این پیام آن بود که عرض کنم:
انشاءالله بنده عازم سفر به سرزمین وحی هستم و امیدوارم شما دوستان خوبم مرا حلال کنید و اگر در برخوردها و صحبتها  کوتاهی و قصوری از بنده سر زده است به بزرگواری خود و صغیر بودن من ببخشید.
عزیزان مرا از دعای خیر خودتون بی بهره نگذارید.
با بعضی از رفقا که شماره آنها رو داشتم تلفنی خداحافظی کردم وبرای بقیه هم این پیام رو گذاشتم که خدمتشون عرض ادب و خداحافظی کرده باشم.
خیلی خوشحال میشم که بعد از سفر خدمتتون باشم.
در پایان از همه( خواهران و برادران) عذر خواهی میکنم و التماس دعا دارم.

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
سلام
به سلامت حاج آقا. ما كه دلمون از دست علما پره ولي شما حسابتون سوا است. انشاءالله به سلامتي بري و برگردي.
در ضمن شماره منم داشتي، ولي زنگ نزدي! از باب مثال نقض عرض كردم و قصد ديگه اي نداشتم.

M.H Saghira

to studyofr...@googlegroups.com
جناب آقای طاهری ممنون. منو ببخش ...باور کن خیلی سرم شلوغ بود .ولی خوب شد یادآوری کردی .به خصوص اینکه سید هم هستی و حق بزرگی به گردن ما دارین.
التماس دعا

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com
حلال میکنیم به دو شرط:
1- دعای خیر
2- دعوت شام با خانواده :)

Elham Rasoolnejad

to studyofr...@googlegroups.com
مجبوریم حلال کنیم.
التماس دعا

javad yaghmori

to studyofr...@googlegroups.com
ان شاالله سالما غانما برگردید

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
آقا ملتمس دعا هستیم و لاجرم حلال کردیم شما را

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
بعد از حدود 4 سال دین شناسی خوندن هنوز از این حرف ها می زنید ؟لابد اگر برق بیاد صلوات هم میفرستید .

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com
میگم حجاج کی بر میگردن؟
ما منتظر کارت دعوتیم، وگرنه حلالیتمون رو پس میگیریم حجشون بره تو هوا.

mohammad ebrahim

to studyofr...@googlegroups.com
جناب صغیرا، التماس دعا.

M.H Saghira

to studyofr...@googlegroups.com
سلام به دوستان عزیز
من هنوز مکه هستم، انشالله برا هفته آینده بر می گردم. جای همه دوستان خالی بود. خیلی به یادتون بودم وهستم، براتون نماز هم خوندم انشالله طواف هم انجام میدم.فردا هم قراره بریم برا  کوه نور و غار حرا و غار ثور ، انشالله به یادتون خواهم بود. دوستان تالار اصفهان میزبان شما هستم. کارت دعوت هم آماده است.تعدادی از کارتها رو گذاشتم برا شما دوستان، شب جمعه هفته آینده خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید.

javad yaghmori

to studyofr...@googlegroups.com
کوه نور رفتی، غار حرا رفتی، غار ثور رفتی یاد ما هم باش

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
چه خوووب
دوستان همه تشریف بیارین اصفهان یه بار دیگه دور هم باشیم
آقای صغیرا! چه ساعتی ؟
آدرسش کجاست؟

آخ جوون مهمونی

mohammad ebrahim

to studyofr...@googlegroups.com
آقای صغیرا از طرف ما چند سنگ به سمت شیطان پرتاب کنید و آب زمزم نیز
بنوشید. البته به دوستان بگم که زیاد ذوق زده نشوید از کجا معلوم که آغای
حاجی صغیرا به اصفهان مراسم برگزار کند. چون منزل ایشان قم است لذا به
احتمال قوی مراسم هیمن جا برگزار خواهد شد. دوستان کاش می شد به طور دسته
جمعی به استقبال ایشان می رفتیم.