نتیجه ی اخلاقی

Raha Rahami

to studyofr...@googlegroups.com
ما از این امتحان نتیجه می گیریم که نسبی گرایی چندان هم مسئله ی مهمی نبوده است و اصولا اگر شما پس از چندین جلسه وقت کلاس هنوز تکلیف خودتان را با نسبی گرایی حل نکرده اید که دیگر از شما انتظار زیادی در وادی امتحان نمی رود و اینکه همیشه پیام مهم نسبی گرایی را آویزه گوشتان کنید که خودتان را محور عالم ندانید و اینکه اشاعره آنقدر ها بد و خطرناک و رادیکال نیستند....جا دارد اینجا از آقای فصیحی تشکر کنم به خاطر ناظر آرمانی و از خانم ها هم که باید همیشه و همه جا مچکر باشیم ...باشد تا انسان شوید و برای امتحان بعدی کمی بیشتر بخوانید

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
ما نیز به نوبه خود از بانوان محترمه مچکریم
جادارد از خانم رهامی هم تچکر ویژه داشته باشم به خاطر اینکه بالاخره یکی پیدا شد از ما تچکر کرد:)
از روحانی هم مچکریم که این فضای صمیمی رو از ایشون داریم والا قدیما از این خبرا نبود کسی از کسی تشکر نمی کرد
ولی هنوز امتحان هرمنوتیک مونده  انرژیتون رو نگه دارید لازمش داریم

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
بنده هم ضمن تشکر لازم می دونم دربارهی «مادرخوانده» توضیحی ارائه کنم. دوستان، بخصوص خانمها، باید بدونن که منظور آقای فصیحی از مادرخوانده، همون خانم گریسیلدای کلمبیاییه که اولین قتلشو در یازده سالگی انجام داد و شوهر اول و دومشم به ضرب گلوله کشت. این خانم بزرگترین قاچاقچی کوکائین در آمریکا بود که اوایل کارش بهش می گفتن مادرخوانده، ولی به خاطر قتلهای زیادش بعدها بهش عنکبوت سیاه لقب دادن. بله!

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
آقای طاهری پیشنهاد می‌کنم درس هرمنوتیک و حذف خیلی اضطراری کنید.

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

اقاي فصیحی اقاي طاهری راس میگن؟فقط چند دقیقه بهتون فرصت میدم

در جون ۳۰, ۲۰۱۳ ۱۷:۰۱، "Hadiseh Bateni Manesh" <iug....@gmail.com> نوشت:

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
چه شده اینجا چه خبر است بنده به عنوان سفیر صلح می توانم به جنگی احتمالی خاتمه دهم برادران وخواهران و «مادران» گرامی از شما بعید است شما تازه دین واخلاق را باهم ارتباط دادید به شما توصیه می کنم اخلاق را رعایت نمایید انسان باشید

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
یک بار برای هشدار ماشین یکی از نوچه هاش رو به رگبار بست فقط به این دلیل که بدون اجازه مادر خوانده نامزد کرده بود و یک بار نزدیک بود گردنش رو بشکنه!
من همین جا ارادت خود را تکرار و از خائنینی مثل محسن اعلام انزجار خود رو ابراز می دارم و کلن حرفهاش رو تکذیب می کنم.
ما که امروز حق مطلب را ادا کرده و به وظیفه خود به خوبی عمل نمودیم تا جایی که از ما تچکر هم شد اما پیشنهاد من اینه که حال این محسن طاهری رو بگیرید حقشه!

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
البته آقای فصیحی اگر از منظر آرمانی نگاه کنیم، می‌بینیم که ظاهراً آقای طاهری یه خورده حسابی با شما داشته و در طلب صاف‌کاری بوده‌اند.
ر. ک: پست‌های آخردیشب...

Elham Rasoolnejad

to studyofr...@googlegroups.com
بله خانم باطنی واقعا بوی صافکاری میاد.
البته این مساله به هیچ عنوان گناه نفاق جناب فصیحی را نشسته و این فتنه را باید در نطفه خفه نموده و باید به آیه شریفه فاقتلوهم حیث ثقفتموهم جامه عمل پوشانده باشد که نزد خداوند متعال ماجور باشیم. خانم هاشمی از آنجا که ایشان را امشب در آرین می یابید به شما پیشنهاد میکنم ایشان را در آنجا به رگبار بسته و در دم کشته و سلطنت خود را قوام بخشید. دوستانشان را هم به درک واصل نمایید چرا که اینان همانهایی هستند که فردا در خیابانها سطلها به آتش کشیده و فریاد سر می دهند: فصیحی ما کو؟!

صحبت در گوشی با خانمها: اینا رو گفتم امشب اون طرفا پیداشون نشه خودمون بریم آرین!

آقای فصیحی شما احکام مکتب شیراز رو که سعی در جهانی کردن آن دارید مراعات نمی کنید. "هرشب جای تکراری رفتن خودش مخالف حال کردن است". حتی اگر شده در حیاط خانه یا پشت بام خود زیلو بیندازید یا روی چمنهای بلوارها و میادین شهر بنشینید بهتر از این است که جای تکراری بروید. از ما گفتن بود!

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
.
.
.
روحانی یادت باشه
الهامم باید باشه
.
.
.

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
اتفاقا امشب متوجه حضور گروهی مشکوک که مثل سایه ما رو دنبال می کردن شدم و به همین دلیل قرار امشب کنسل شد
به هرحال ما هم در این مدت اونقده مار خوردیم افعی شدیم
اما تهدید مادر خوانده دریافت شد اما این رو همه بدانند که ما راه مقاومت رو انتخاب کرده ایم و دوران تعلیق دیگه سپری شده

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
اون چند نفر مشکوک احتمالاً دستشون چند تا بطری نوشابه خانواده مصرف شده - که پر از آب کمی تا قسمتی یخ باشه - نبود؟

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
مثل اینکه اوضاع هنوز متشنجه. بهتره من اینجاها نباشم.

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
ایناهاش بگیرینش خود فتنه اومد....

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
اوه اوه اوه، خانم باطنی، شما هم مادرخوانده؟!!!!!!!!!!!!
از شما بعیده!

2013/7/1 Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com>
ایناهاش بگیرینش خود فتنه اومد....

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
یادتونه گفتید تصورتون کلا درباره من متحول شد!
حالا تازه مونده از این تحولا کجاش رو دیدین

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
کجا گفتم؟ آهان لابد اونجا که داشتید از کوه و صخره بالا می رفتید؟

2013/7/1 Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com>
یادتونه گفتید تصورتون کلا درباره من متحول شد!

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
خانم باطنی بگیرینش و... سپس چه  می کنید می کشید، می برید کهریزک، یا چی؟

2013/6/30 Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com>
یادتونه گفتید تصورتون کلا درباره من متحول شد!

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
نه سر اون کامنت که تو وبلاگتون نوشتم گفتین.

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
ها، قضیه ی تدریس توی دربیرستان و اینا. درسته. ولی مادرخوانده بازی واقعاً از شما بعیده.

2013/7/1 Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com>
نه سر اون کامنت که تو وبلاگتون نوشتم گفتین.

Elham Rasoolnejad

to studyofr...@googlegroups.com
این "ها" الان چی بود؟!!!
از خانما هم مثل شما آقایون هیچ چی بعید نیست آقای طاهری!
یه ضرب المثل آفریقایی هست که میگه: "زنان آتش دعوا رو یا خاموش میکنند یا شعله ورتر!" ما این قابلیت دوگانه رو داریم پس هوش دار!
البته احتمالا این نسبیه و در مورد زنان آفریقاییه. مشاهدات من توی جامعه ایران میگه "زنان ایرانی یا نیستند یا خودشان نیستند و مرد(ه) اند"
(از آقای روحانی هم با اینکه مچکریم ولی شخصا از نوع دیدگاههایی که توی انتخابات نسبت به ما خانما داشتن واقعا نگرانم! بوی تفکر برابری جنسیتی میداد. این ایده کمک میکنه که زنان ایرانی، باشند ولی نه خودشان! یک نفر ما رو از نگرانی دربیاره!)

دیشب برنامه ما هم کنسل شد؛ مادر کلاس داشتن و بس که خون خورده بودن، جا برای خوردن شیرینی انتخاب آقای روحانی نداشتن! ولی همچنان اخطار میدم در این دو، سه روز آینده دور و بر آرین پیداتون نشه!

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

چه خبره اینجا؟فرزندان خوبی بوده و نگذارید مادر عاق تان کند!من فکر میکردم فقط محمد از من حساب میبره و البته باباش;-)

در جولای ۱, ۲۰۱۳ ۷:۲۰، "Elham Rasoolnejad" <e.raso...@gmail.com> نوشت: