انا لله و انا الیه راجعون

M.H Saghira

to studyofreligion89
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز
عزیزان سه روز از مراجعت  ما نگذشته بود که پدر عزیزم به شدت بیمار شدند و به بیمارستان انتقال پیدا کردند. بعد دو روز بستری شدن در بیمارستان ، دعوت الهی رو لبیک گفتند و به دیار باقی شتافتند.

از همه عزیزان و دوستان درخواست میکنم برای پدر عزیزم طلب مغفرت کنند واگر وقت داشتن با خواندن قرآن روح ایشان رو شاد کنند.
پیشاپیش از همه دوستان ممنون هستم .               التماس دعا

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
خدا ان شاالله رحمتشان کند و به شما و خانواده محترم مخصوصا مادر گرامی صبر عنایت کند

Vahid Sohrabifar

to studyofreligion89
سلام
منم تسلیت میگم. ایشالله خدا به شما صبر بده و ایشون رو هم مشمول رحمت خودش قرار بده ..

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
آقا ما خبر نداشتيم وگرنه ديروز قم بوديم و حتماً خدمت مي رسيديم. روحشون شاد.

javad yaghmori

to studyofr...@googlegroups.com
مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
انا لله و انا الیه راجعون
خداوند رحمت کند و به شما صبر عنایت بفرماید

Reza

to studyofr...@googlegroups.com, studyofr...@googlegroups.com
ان شاءالله قرين رحمت الاهى.
Javan Arasteh

mohammad ebrahim

to studyofr...@googlegroups.com
بنده هم به شما و خانوه محترمتان این مصیبت را تسلیت عرض می کنم و انشاء الله که خداوند ایشان را غریق دریای رحمتش قرار دهد.

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
ان شاالله خدا رحمت کند وبه بازماندگان صبر دهد .

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
جناب صغیرا به شما تسلیت عرض می نمایم خدا پدرحضرتعالی را قرین رحمت کند

ali wali

to studyofr...@googlegroups.com
با سلام
بنده هم تسلیت می گم خدا رحمتش کند و  و به بازماندگان صبر جزیل عنایت کند
در ضمن حج شما هم مقبول درگاه احدیت قرار بگیرد
قدسی