پیشنهاد سفر

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
با سلام خدمت دوستان قدیمی
ما هم شدیم مصداق از دل برود هر آنکه از دیده برفت
هیچ کدوممون خبری از هم نمیگیریم دست کم یه جکی چیزی هم هر هفته اینجا بفرستیم از حال و روز هم خبر پیدا می کنیم
به نظر من حالا که هممون درگیر پایان نامه هستیم بهتره همین جا از پایان نامه هامون بگیم و اینکه در چه مرحله ایه تا هم به همدیگه انرژی مثبت بدیم و هم اینکه از حال و روز هم باخبر باشیم
البته قصدم از این ایمیل این نبود
می خواستم پیشنهاد یه سفر یک روزه رو بدم برای هتفه آینده
من پیشنهادم شهرستونک نزدیک کرج و یا دره جاده چالوسه
اونایی که می تونن همراه بشن دستشون رو ببرن بالا و اگه پیشنهادی دارن استقبال می کنیم

reza javan

to studyofr...@googlegroups.com
سلام
هستم آقا هستم.
و السلام علی من اتبع الهدی

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89

سلام و صد سلام...خیلی کار خوبی کردین اقای فصیحی من چند هفته است دارم با خودم کلنجار میرن که یه حال و احوالی اینجا بکنم از دوستان یا تو اپلیکیشنهای مبایلی مثلا یه گروه تشکیل بدم. ولی به خاطر ملاحظات بیخود هی امروز و فردا کردم. بیخود چون الان از احساس پیوند و با خبری از دوستان شعف خاصی دارم...من سفر رو هستم فقط تو تعطیلات اخر هفته باشه منم بتونم بیام...دیگه اینکه منم این دور و برا اصفهان جا زیاد سراغ دارم اگه حال سفر بیشتر از یک روزو داشته باشید میتونم براتون جا پیدا کنم...فکر اسکان رو هم نکنید حله;-) پایان نامه منم با سرعت لاکپشتی داره پیش میره ولی میره دیگه بلاخره ...دو سه هفته یه باری یه جمله:-Pخوبیش اینه که از مطالعه تو این زمینه لذت میبرم ... مدل پیشنهادی گفت و گوی ادیان ریمون پنیکار...اگه کسی به مطلبی برخورد از خجالتش در میام خبرم کنه...یه درخواست یاری هم داشتم یه مقاله تو این زمینه ترجمه کردم اگه بخوام چاپ بشه باید چه مراحلی رو بگذرونم?مثلا تو هفت آسمان...خب خوش باشین ... عیدهاتون شیرین ... به امید دیدار

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
سلام
من هم هستم.
فقط کاش می شد بندازید تو همین تعطیلات جاری.

Meysam Ramandi

to studyofreligion89

آقا محسن تو اگه تو تعطیلات مینداختیم که کل روز رو باید تو راه میبودیم ما قبل ماه رمضون تو تعطیلات رفتیم زهر مارمون شد
من دیگه تو روز تعطیلی نمیرم تفریح
وسط هفته خوبه شما هم یه روز از ددمشیه مرخصی بگیر

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89

آقا پنج شنبه اقلا:-(...ما تو ماه رمضون مرخصی اجباری داشتیم کل مرخصیام رفت... ددمنش کیه!؟;-)

Meysam Ramandi

to studyofreligion89

متاسفانه من پنج شنبه جمعه ها تا اواسط شهریور مشکل دارم
ددمشیه عرف خاص بین من و محسنه خودمون دو تا فقط می فهمیم

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89

فعلا که دو به یکه....ما هم وسط هفته مشکل داریم متاسفانه...تا ببینیم اکثریت با کدومه ;-)

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
آقا هر وقت میندازید، بندازید. برای من فرقی نمی کنه. و اما درباره ی ددمشیه؛ اگر شد و رفتیم جایی، اونجا ازش رمزگشایی می کنیم.

Meysam Ramandi

to studyofreligion89

البته قراءتهای مختلفی داره ددمناشه، ددمنیشایه و ددمشیانه و ددمشیه که قراءت صحیحتر همان ددمشیه است. فتامل

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89

نه قضیه مهم شد ...واجب شد هر وقتی قرار گذاشتید بیاییم ببینیم چیه قضیهB-)

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

سلام ما هم بودیم و هستیم و خواهیم بود، انشالله. برای روکم کنی از گروه رقیب هم که شده حاضریم.و البته برای انتقام از بانی آن گروه دین ناشناس!

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89

چیه قضیه رقیب دین نشناس? اینم رااازه!:-\

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
سلام بر دوستان گرامی اینجانب پس از اظهار ارادت خدمت دوستان با مسافرت موافقم ولی نه وسط هفته همانطور که برخی از دوستان می دونن ما هم گرفتار برخی از کارهای شنیع وفجیع کارمندی شدیم دوستان رحم نموده وسط هفته رو بیخیال بشید اگه دماوند رو موافقید بنده خدمت شما هستم با کمال میل مکان هم به قول خانم باطنی حله (قابل توجه خانم باطنی گروه دین ناشناس رو باید از آقای فصیحی بپرسید)

reza javan

to studyofr...@googlegroups.com
الحمد لله ۵۰ درصد قضیه حله، فقط کجا بریم و کی بریم و با چی بریم و چند روز بریم مونده.

Raha Rahami

to studyofr...@googlegroups.com
با سلام و وقت بخیر
آیا همگی تا شهریور پایان نامه ها را تحویل می دهند که برنامه ی سفر می چینند؟لطفا توضیح باذکر مثال

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
بله من تا شهریور تحویل می‌دم ...
.
.
.
.
.
.
 شهریور سال دیگه البته
 شهریور امسال رو که اومده و رفته حسابش می‌کنم :D