تحقيق درس هرمنوتيك

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
بنده به سهم خودم از همه‌ي دوستاني كه تحقيق هرمنوتيك را تحويل نداده‌اند، عاجزانه و ملتمسانه و هر جور ديگه‌اي كه شما بفرماييد، خواهش مي‌كنم اين تحقيقاشونو ببرن تحويل بدن و خلق‌اللهو از نگراني دربيارن.
يعني من باورم نمي‌شد از من هم بي‌نظم‌تر تو كلاس باشه! همچنين باورم نمي‌شد يه استادي انقدر صبور باشه.
بابا ببريد بديد ديگه!

ali wali

to studyofr...@googlegroups.com
سلام اقای طاهری عزیز
این حرفا را نزنید بی نظمی شما واسه ما اثبات شده
شکسته بندی نفرمایید بنده تحقیقمو چند روز پیش تحویل داده ام
و عاجزانه از دوستان می خوام هر چه زودتر دوستان عزیز را
از استرس و نگرانی دربیاورند تا به کلاس اقای طالبی دچار نشیم
ضمنا بنده یکی دوباری که به دانشگاه آومدم
هیچ یک کی را بغیر از کلانی عزیز که مثل اینکه دانشگاه را
به عقد دایم خود دراورده اند ندیدم دوستان چی کار می کنند
پایان نامه می نوسیند یا اینگه گوش بازی و بازی گوشی می فرمایند
ضمنا همگی زود باشید بهم تبریک بگویید 2ماه پبش دومین دخترم به دنیا اومد
اگه هم خواستید کادویی هم بدهید چون در خونه نمی تونم در خدمتتون باشم
شماره روی کارت یکی از بانکها را بفرستم پول کادو را برام انتقال بدید
باتشکر

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
آقای قدسی خیلی دلم برات تنگ شده
به خدا جدی میگم
تمام متن رو هم تو ذهنم با لهجه خودت خوندم و لذت بردم
مبارکه خدا ایشالا دخترات رو زیاد کنه

mohammad ebrahim zaki

to studyofr...@googlegroups.com
سلام به همه از خرد و کلان، مرد و زن و در یک کلام تمام همکلاسی ها. به
آغای غدسی تودلد نوزاد تازه به دنیا آمده را تبریک می گویم اما باید
یگویم هیچ کدام تان نمی توانید بامن رقابت کنید چون من همین الان چهار
تا فرزند دارم. بنده از روی دلسوزی به مجردها توصیه می کنم زودتر اقدام
به ازدواج کنند و به ازدواج کرده ها توصیه می کنم که جهت تکثیر نسل تلاش
کنند وگرنه نسل شیعه کم می شود..

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com
تبریک آقای قدسی
دختر دار شدن خیلی خیلی تبریک داره. خدا حفظش کنه.