خبر مهم در باره امتحان هر منوتیک

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
با سلام . استاد حسنی فرمودند که منتظرند دوستانی که مقاله داشتند مقاله اشان را بفرستند تا هر چه سریعتر نمره ها را اعلام کنند .والا بدون نمره تحقیق نمره ها اعلام خواهد شد .والسلام علی من اتبع الهدی .

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofr...@googlegroups.com
هل من ناصر ينصرني
:(
من كه اصلا نمي دونم چيكار بايد مي‌كردم؟!

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
سلام مجدد دوستانی که کنفرانس دادند در کلاس آقای دکتر حسنی لطف کنند موضوعاتشان را برای بنده ارسال کنند .ایشان امر کردند .فکر کنم شما باید متن ترجمه می کردید .یک جایی یادداشت کردم که چه مقاله هایی قرار بود ترجمه بشه اگر پیداش کردم براتون میگزارم توگروه .من اسم مقاله ها را چند بار گفتم حد اقل یا دداشت می کردید .

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofr...@googlegroups.com
خود مقاله رو دارم اصلا حتی
لیک ترجمه ننموده ام
راستی آقای فصیحی و خانم رسول نژاد هم وضعیتشون مثل من بود

"بچه ها شما چیکار کردین؟"

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com
کنفرانس اینجانب هوسرل بود.

Mohsen Taheri

to studyofr...@googlegroups.com
سلام به همه ی دوستان بخصوص اهالی شیراز
کنفرانس من هرمنوتیک اسکینر بود.

Elham Rasoolnejad

to studyofr...@googlegroups.com
سلام به همه
به خصوص آقای طاهری
حالا چرا اهالی شیراز؟!
من بیچاره باید از  یه مقاله 26 صفحه ای انگلیسی درباره نظرات آپل گزارش تهیه میکردم ولی سه روز درگیر یه صفحه بودم!
به نظرتون چه کار کنم؟ هیچ مطلب فارسی ای هم نیست که من ببینم چی میخواسته بگه! یه مقاله 10 صفحه ای درباره ایشون در نورمگز بود که هر چی خودم و پشتیبان آنلاین سایت مجددا گشتیم نبود! :(

javad yaghmori

to studyofr...@googlegroups.com
سلام بر دوستان کنفرانس بنده در مورد هایدگر بود

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofr...@googlegroups.com
من فقط دستم به اين ديلتاي برسه
اگه گذاشت ما با دل خوش فارغ الواحد بشيم ؟
تا فارغ التحصيلي كه راه طولاني اي مونده هنوز-
لطفا به استاد ابلاغ بفرماييد كه از عهده ترجمه مقالات با متن چونان ثقيل
بر نمي‌يان
يه ‍پيشنهاد ديگه بدن ملتمساً
اگه نمره امتحان رو هم اعلام بفرمايند بدك نيست
آقاي فصيحي هم اعلام وضعيت كنن! اگه همدرد من و خانم رسول نژادند از اون
شيوه‌هاي استادولوژي خودشون در اختيار ما هم قرار بدن
ايضا بدك نيست

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofr...@googlegroups.com
آقاي طاهري اخيرا به دلايلي شيرازي ها رو بهتر شناختن .همين

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
با سلام خدمت دوستان
من فعلن سرم شلوغه فقط همین یه نکته رو بگم که نگران نباشید این بحران رو هم پشت سر میزاریم
کلن دو روز وقت میخاد

Elham Rasoolnejad

to studyofr...@googlegroups.com
خانم باطنی با اینکه آقای فصیحی استادولوژیشون خیلی خوبه ولی اگه یادتون باشه استاد حسنیولوژیشون ...!
دو روز وقت میخواد استاد رو به قتل برسونیم؟!

javad yaghmori

to studyofr...@googlegroups.com
هی بهتون میگن بیاد کنفرانس بدید، نمی آید حالا بچشید مزه ی ندامت رو

Meysam Karimani

to studyofr...@googlegroups.com
با سلام خدمت دوستان کنفرانس اینجانب پل ریکور بود

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

نمرات هرمنوتیک اومده دوستان، و چه نمره هایی!

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
هميشه خوش خبر باشيد خانم هاشمي.
اميدوارم نمره‌هاي آقاي رسولي‌پور حالمونو نكنه تو قوطي.

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
سلام دوستان .من چند بار پیگیر نمره یهودیت شدم ولی خبری نشد که نشد .اگر شما بزرگواران نیز مکررا پیگیر شوید شاید جواب بده والا خیلی احتمال داره دوباره امتحان بگیرند .

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
یعنی با استاد صحبت کردین؟
اگه لازمه من حضوری می‌رم پیششون تو دانشگاه اصفهان مزاکره می‌کنم....
ولی من یه بار دیدمشون تو دانشگاه خودمون ازشون پرسیدم گفت که نمره‌ها رو داده؟!

Raha Rahami

to studyofr...@googlegroups.com
برگه ها یا نمراتشون گم شدند و میخوان دوباره امتحان بگیرند باید صحبت کنیم که برای همه نمره ی قابل قبولی بزارند مثلا نوزده یا حتی بیست !سه واحد بود کلی در معدل تاثیر داره من که شخصا خیلی خوب دادم این امتحان رو بقیه رو هم تا جایی که میدونم خوب داده بودن اگه استاد رضایت بدن که نمره ی قابل قبولی برای همه رد کنند دانشگاه ایرادی نمی گیره پس لطفا با استاد صحبت کن

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
خانم باطنی، یه بار آقای فهیم به علی گفته بود اگه بخوان، من نمره هارو دارم و دوباره می تونم بهشون بدم. شما اگه تونستید یه سر برید دانشگاه اصفهان و ازشون بخواید دوباره نمره هارو بدن.

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
شمارشون رو دارید؟

Ali Kalani

to studyofr...@googlegroups.com
سلام دوستان استاد می گفت  نمره ها را داده .مثل اینکه از طرف دانشگاه کم کاری شده است

2014-01-25 Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com>
شمارشون رو دارید؟

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
خانم باطني تونستيد ببينيدشون؟ شماره‌شونو براتون فرستادم، رسيد دستتون؟

2014-01-27 Ali Kalani <alika...@gmail.com>

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
شماره؟
نه
ندیدم من؟
شماره بدین هماهنگ کنم اقلا...

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
09123530053

2014-01-27 Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com>

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

سایت دانشگاه بعلت بدهی میلیونی بسته شده! باید دوباره پایان نامه رو انتخاب واحد کنیم و شهریه بدیم؟

در تاریخ ژانویهٔ ۲۸, ۲۰۱۴ ۷:۱۴، "Mohsen Taheri" <seyedmoh...@gmail.com> نوشت:

razieh hashemi

to studyofr...@googlegroups.com

شماره ی استاد حسنی رو دارید؟ نمره ی هرمنوتیک من خیلی بد شده! برگه چند نمره داشته؟

در تاریخ ژانویهٔ ۲۸, ۲۰۱۴ ۲۱:۴۶، "razieh hashemi" <r.hashe...@gmail.com> نوشت:

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
اون بدهی الکیه به خاطر ثبت نشدن نمره معرفت شناسی و تاریخ یهوده یه سر برید پیش فضیلت حله
خانم هاشمی مثل اینکه این دور دور علی کلانیه
20 شده
هرچه فریاد دارید بر سر او بزنید
من هم نمره قابل دفاعی نگرفته ام البته شکایتی ندارم اما شما با کنفرانس عالی ای که در باب هوسرل ارائه دادید و هرگز فراموشش نمی کنیم حقتون بیش از اینه

2014-01-28 razieh hashemi <r.hashe...@gmail.com>

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
راستی شماره آقای حسنی رو هم علی کلانی داره
درضمن خانم هاشمی در مورد هوسرل و اینا شوخی کردم قصد جسارت نداشتم
مشکل گروپ اینه که یه چیزی رو نوشتی دیگه پشیمونی فایده نداره نمیشه ادیت کرد
کلن گفتم که قبلش گفته باشم

2014-01-28 Meysam Ramandi <fasihi...@gmail.com>

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
سلام و فراوان سلام.
مگه شماها چند شدین که می گین نمره هاتون بد شده؟!
میثم تو یعنی از من هم کمتر شدی؟!!!!

2014-01-28 Meysam Ramandi <fasihi...@gmail.com>

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
خب تو چند شدی؟
بله من کم شدم و بیش از این هم حقم نبوده
من همیشه حقم رو گرفتم
تنها کسی که حقم رو نداد جلو پل صراط نیوز جلوش رو می گیرم استاد محترم بود

2014-01-28 Mohsen Taheri <seyedmoh...@gmail.com>

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
باید انتخاب واحد کنیم حالا؟!:( شهریه چی؟

Mohsen Taheri

to studyofreligion89
من نوزده شده م حاج میثم.

2014-01-28 Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com>

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
انتخاب واحد که باید بکنیم
ولی شهریه تا بهمن نباید بدیم ولی بعدش برای یه ترم فکر کنم ازمون بگیرن
البته با این روندی که آقای نواب انتخاب کرده کلن بچه ها رو گرفته به کار به هر کی یه صندلی داده گفته بیا به جای پول برام کار کن فکر کنم ما هم باید همین کار رو بکنیم
اما با این اوضاعی که پیش میره به نظرم کارهای اداری توسط دانشجویان دکتری پر شده فقط کارهای زیر مونده برای ما
1 وردستی عیسی
2 وردست خوانساری جهت حمل و نقل کتاب
3 شستن ظرفهای حاج حسین اخوندی
4 طی کشیدن محوطه
5 رخت آویز
6 زاپاس ماشین واکس زن کفش
و در نهایت
7 سر پا کردن نوه حضرت آقا

من واقعا داره به سرم میزنه یه کمپین دفاع از شرافت و کرامت انسانی دانشجویان تو دانشگاه ادیان راه بندازم
امروز یکی که از آقا طلب سنگیینی داره رفته پیش آقا برای طلبش گفته تو نمیخوای اینجا دکتری بخونی
یا یکی دیگه که هنوز دکتری قبول نشده بهش گفته بیا کارت رو شروع کن بعدا به جای شهریه ت حساب می کنیم
بعد از اون گند تداخل مدرکا امروز تود دانشگاه همه جا حرف تهاتره

2014-01-28 Hadiseh Bateni Manesh <iug....@gmail.com>
باید انتخاب واحد کنیم حالا؟!:( شهریه چی؟

Meysam Ramandi

to studyofreligion89
اگر چه تو هم حقت نیست ولی نوش جونت

2014-01-28 Meysam Ramandi <fasihi...@gmail.com>

Hadiseh Bateni Manesh

to studyofreligion89
هه حرس نخورین همه جا همین خبراس... بدترش رو نبینی مادر