Академія практичної адвокації

1 view

Інфоцентр СНТ ХНУ

to Студентське наукове товариство ХНУ імені В.Н. Каразіна
Доброго дня!

Хочемо вам нагадати, що закінчується дедлайн подачі анкет для участі в
проекті по підготовці фахівців із впливу на владу. Впродовж 8 місяців
громадські активісти зі всієї країни навчатимуться в <<Академії
практичної адвокації>>.

Розбудова коаліцій, лобіювання, робота з медіа, дебатні статті,
експертні дискусії, звернення громадян, соціальні мережі, запити на
інформацію, блоггінг, акції протесту та багато іншого опановуватимуть
учасники проекту під керівництвом найкращих експертів та тренерів
України.

Деталі про можливість можна знайти за цим посиланням
http://www.dem-alliance.org/main/rn/120/news/1613/

З повагою, Марія Фурнік

ХОО ВМГО "Демократичний Альянс"
Тел: 066 617 64 50
email furnik...@ukr.net

Якщо б мені довелося обирати між хлібом і свободою, я надав би
перевагу свободі, щоб мати можливість боротися за хліб. Е. Фрей