Praca

Jakub Niwiński

to studencka

Czesc wszystkim. Mam wielka prosbe. Szukam pracy dorywczej. Jezeli slyszeliscie o czymkolwiek, prosze dajcie znac. Prosze rowniez o modlitwe, bo troche nawarstwilo sie problemow ostatnio i nie jest mi z tym wszystkim latwo.

Kasia Domin

to Grupa studencka
Kuba!
Będę pamiętała w modlitwie i ściskam!!!
K.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Grupa studencka”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do studencka+...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Kasia Domin
---