Natalia Stankiewicz

to stud...@googlegroups.com, zupa-zycia, kob...@googlegroups.com
Kochani moja mama dzisiaj odeszła, bardzo Was proszę o modlitwę, nie ukrywam, że proszę także o wsparcie ponieważ nie wiem jak przetrwam ten czas.

--
Natalia Stankiewicz

marcin.z...@interia.pl

to stud...@googlegroups.com

Natalko,

Nie martw się, nie jesteś sama, zawsze możesz na nas liczyć i wierzę, że na każdą osobę z grupy i nie tylko.

Będę się modlić o siłę dla Ciebie i o opiekę Najwyższego.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Grupa studencka”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do studencka+...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Monika Iwan

to stud...@googlegroups.com
Natalia, bardzo mi przykro, wiem co teraz czujesz... Oczywiście będę się modlić. Gdybyś potrzebowała czegokolwiek - przenocować, spotkać się, czy nawet pomocy w zorganizowaniu ostatniej drogi Twojej Mamy to dzwoń, pisz i nie krępuj się, chętnie pomożemy z Grześkiem, cokolwiek potrzebujesz.

Katarzyna Dzieciątkowska

to stud...@googlegroups.com
Natalko, jesteśmy z Tobą. Jeśli w jakkolwiek możemy pomóc, poza modlitwą- śmiało mów.
Ściskamy..
Pozdrawiam,
KDz.

Marzenka Stembalska

to stud...@googlegroups.com, stud...@googlegroups.com, zupa-zycia, kob...@googlegroups.com
Natalko,
Wiem, że nie ma słów, którymi mogłabym cokolwiek zmienić, sprawić by ból był mniejszy. Mogę Cię jedynie zapewnić, że będę pamiętać o Tobie w modlitwie!
Oczywiście jeśli będę w stanie w czymkolwiek pomóc, pisz!!!
Trzymaj się Kochana....

Natalia Stankiewicz

to stud...@googlegroups.com, zupa-zycia, kob...@googlegroups.com
Jesteście wspaniali, bardzo Wam wszystkim dziękuję za maile, sms'y, telefony, modlityw, słowa wsparcia.
To niesamowite wiedzieć że ma się tyle osób do okoła. Bardzo mnie wspieracie i pomagacie mi w tym ciezkim czasie.
Cześć z Was znało moją mamę, jeżeli chcielibyście przyjść na pozegnanie to będzie ono w sobotę 22 lutego o godzinie 12 na grabiszynku. Zapraszam

--
Natalia Stankiewicz