potrzebne wsparcie ...

Kasia Domin

to Grupa studencka
Kochani ...
Zwracam się do Was z prośbą o modlitwę ... mój wujek miał wypadek motocyklowy. Stan jest bardzo poważny. Nawet nie jestem w stanie opisać jak się czuję z dala od domu ...
Wiem, że niektórzy z Was oddają krew, więc jeśli jesteś w stanie pomóc:

"Witam,zwracam się z gorącą prośbą do wszystkich którzy przeczytają tą informację o udostępnianiu dalej:
POTRZEBNA JEST KREW DLA NASZEGO KOLEGI TOMKA HADRONIA KTÓRY ULEGŁ WYPADKOWI MOTOCYKLOWEMU,GRUPA KRWI TO A1RH- KTO TAKIEJ NIE MA,MOŻE RÓWNIEŻ ODDAĆ,PONIEWAŻ BĘDZIE WYMIENNA NA JEGO,PRZY ODDAWANIU KRWI TRZEBA POWIEDZIEĆ ŻE TO DLA TOMKA HADRONIA KTÓRY LEŻY NA BOROWSKIEJ WE WROCŁAWIU.
Punkty krwiodawstwa we Wrocławiu są na:
ul.Czerwonego Krzyża 5/7
czynne od 7,30 do 18,00
ul Rudolfa Weigla 5
czynne od 7,30 do 13,00"

Dziękuję!!

Kaś

Kasia Domin
---

katarzyna...@gmail.com

to Grupa studencka
Kochani,
Sprawa wyglada poważniej niż myslalam. Mój wujek ma złamane obie ręce, zebra powbijaly sie do płuc, wątroba w strzepkach ale co najgorsze... Kości czaszki wbiły sie do mózgu :-( już miał dwie operacje i lekarze robią wszystko co w ich mocy ale obrzęk nie ustępuje... Cały czas krwawi... Dlatego potrzebują krwi. Proszę przekażcie prośby o modlitwę.
:-(
Kas

Wysłane z iPhone'a

Natalia Stankiewicz

to stud...@googlegroups.com
Kasiu, modlę się o Twojego wujka i całą Waszą rodzinę przez cały czas. Ja niestety nie mogę oddawać krwi bo mam zaniżoną liczbę leukocytów, ale postaram się puścić tą informację dalej.
Proszę informuj nas o stanie wujka.

Z Bogiem kochana!

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Grupa studencka” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na studencka+...@googlegroups.com.

--
Natalia Stankiewicz

Kasia Domin

to Grupa studencka
Dziekuje!

Marta Byrka

to stud...@googlegroups.com

Oddałam dziś krew dla Twojego wujka. Grzesiek niestety nie może. Trzymaj się, jesteśmy z Tobą!

Kasia Domin

to Grupa studencka
Dziekuje!!!!

Marcin Niełacny

to stud...@googlegroups.com
Hej,

Będę pamiętał o twoim Wujku w modlitwie.
Z Panem Bogiem!

Katarzyna Dzieciątkowska

to stud...@googlegroups.com
hej Kasia, ja jutro podjadę oddać krew, jeśli nadal jest potrzebna, Daj znac.
KDz.

Maja Szawłowska

to stud...@googlegroups.com
W sprawie oddania krwi nie możemy pomóc ale będziemy się modlić i informować ludzi o potrzebie!

Trzymaj się Kasiu!

Estera Karolczyk-Zaborowska

to stud...@googlegroups.com

Kasiu będziemy się modlić...