Transport Bielice

Marcin cz

to stud...@googlegroups.com
Cześć wszystkim! Wiem, że kilka osób nie ma jak się dostać do Bielic. Zostałem poproszony aby zająć się tym tematem. Tak więc proszę aby każdy, kto się tam wybiera napisał tu czy na fejsie: kiedy przyjeżdża? z kim jedzie? kto ma wolne miejsce w aucie? kto nie ma jak się dostać? kiedy wyjeżdża? kto ma już pełne auto? to chyba już wszystkie pytania  życzę miłego wieczoru

Adam M.

to stud...@googlegroups.com
Marcin!
 Adaś z Zielonej Góry i Marta jego dziewczyna, chcieli zabrać się z kimś. Czy możesz sprawdzić czy Byrki mogą ich zabrać. Wstępnie rozmawiałem z nimi o tym. A jeśli tak, to czy możesz przekazać info do obu stron, aby zorganizowali się wspólnie co do wyjazdu. Pozdrawiam Adam

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Grupa studencka”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do studencka+...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Marta Byrka

to stud...@googlegroups.com
Jedziemy w piątek rano i mamy dwa miejsca, więc możemy zabrać Adama i Martę.

Marcin cz

to stud...@googlegroups.com
Marta, o której dokładnie jedziecie? Bo Adam i jego dziewczyna będą we Wro o 11:43 jadą z Zielonej Góry.

Grzegorz Byrka

to stud...@googlegroups.com
My planowaliśmy wyjazd koło 8 - 9, ale jeśli nie uda się znaleźć
nikogo jadącego z Wrocławia jakoś wcześnie to zaczekamy.

Pozdrawiam,
Grzesiek

Katarzyna Dzieciątkowska

to stud...@googlegroups.com
kochani, z bólem musimy zwolnić miejsca.
dostałam grafik na styczeń, w ten długi weekend pracuję codziennie od 7 do 19, mam wolny tylko poniedziałek od 12.... troche nie w czasie...
Pozdrawiam,
KDz.

Ben Taylor

to stud...@googlegroups.com