Wigilia u Bena i Kristy

e.kar...@interia.pl

to stud...@googlegroups.com

Hej:)

Z tego co pamiętam to Ben i Krista zaprosili wszystkie osoby z grupy studenckiej na Wigilie,
która odbędzie się u nich w domu.

Z tej okazji wpadłam na pomysł, że moglibyśmy kupić sobie upominki, takie do 15 zł uniwersalne,
pasujące do obu płci, wrzucić zapakowane do jednego worka i wylosować je potem.
Dajcie znać czy podoba Wam się ten pomysł.

Korzystając z okazji chciałam się zapytać, kto będzie na Wigilii?

Krista jeżeli możesz to powiedz nam, co możemy przygotować do jedzenia, żeby Cię odciążyć.

Pozdrawiam,
Estera KZ

Natalia Stankiewicz

to stud...@googlegroups.com
A kiedy ta wigilia będzie, wiemy już?

2013/11/22 <e.kar...@interia.pl>

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Grupa studencka".

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do studencka+...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

--
Natalia Stankiewicz

kri...@benandkrista.net

to stud...@googlegroups.com
Cześć Wam!
Tak! Zapraszamy do nas na Wigilia ~

-zabawa i świąteczne jedzenie
- wspólne rozmowy z innymi studentami
- prezenty na wesoło*

daj znać jeżeli będziesz!

Prezenty na wesoło

* Sprawdź swoją szafę, strych lub inne domowe zakamarki, znajdziesz tam napewno coś, co już nie jest ci potrzebne, a świetnie nada się na "prezent na wesoło". Może to być stara walizka, babciny beret, maskotka lub coś innego czego chętnie się pozbędziesz:)

Pamiętaj tylko, żeby ładnie zapakować swój podarunek.

Jedzenie

Jak macie chęc pomóc w przygotowaniu jedzenia proszę daj znać. To może być ciasteczka, sałaty lub cokołwiek. Napisz do mnie jak możesz ~  bylibyśmy bardzo wdzięczni!

Ben i Krista
(501-792-086 lub 501-792-085)

ps. możesz zobaczyć w dołaczniku grafik który ma też info :)

ben & krista

to stud...@googlegroups.com
Cześć Wam!

Już mamy wiadomość od klika osób że przyjdą na wigilia - proszę daj nam znać jak możesz dołaczyć na świąteczna zabawa!
Możesz napisać do mnie na facebook (będzie najłatwiejsze dla mnie) lub tutaj :)
Jak możesz przygotować jedzenia to też by było pomocny… #3 dalej czeka, mam nadzieję że nie o wiele dłużej!

Pozdrawiamy,
Ben i Krista :)

Grzegorz Byrka

to stud...@googlegroups.com
Nas niestety nie będzie :(

W 3. tygodniu grudnia muszę wyjechać na tydzień.

Pozdrawiam,
Grzesiek