Odp: wspólny wyjazd do Bielic 2014

Jakub Niwiński

to studencka

Wow. Dzieki Maja, ze chcialo Ci sie to tak ladnie przepisac, ulokowac nas i za ogarniecie. Dla mnie wszystko gra. Juz czekam i zbieram sily na wyjazd.

Grzegorz Byrka

to stud...@googlegroups.com
Podchody po ciemku? Brzmi ciekawie :)

W dniu 20 grudnia 2013 22:48 użytkownik Jakub Niwiński
<jakubn...@wp.pl> napisał:
> Wow. Dzieki Maja, ze chcialo Ci sie to tak ladnie przepisac, ulokowac nas i
> za ogarniecie. Dla mnie wszystko gra. Juz czekam i zbieram sily na wyjazd.
>

> --
> Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o
> nazwie "Grupa studencka".
>
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości,
> wyślij e-maila do studencka+...@googlegroups.com.
> Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Adam M.

to stud...@googlegroups.com
Hej Maja!
Dzięki za szybką i fachowa robotę. Jeśli masz namiar do Mariusza, to sprawdź proszę czy on ma dostęp do tego maila. Pozdrawiam Adam.