Sylwester i Bielice

marcin.z...@interia.pl

to stud...@googlegroups.com

Witam,

Mam dwa pytania:

1.Co robimy z sylwestrem (mamy jakieś ustalenia)
2.Lista osób na Bielice (kto z kim jedzie, na ile dni i kto, kto w jakim pokoju, ile osób jedzie)

Pozdrawiam

Adam M.

to stud...@googlegroups.com
Witaj Marcin!
Lista osób do Bielic jest otwarta i są osoby, które ze względów rodzinnych też trochę finansowych podejmą w najbliższym czasie decyzję.Jest już około 20 osób. Przy tej ilości osób chyba nie damy radę tak zrobić aby były np. dla Ciebie i Esterki czy Mateusza i Rity osobne pokoje małżeńskie. Ale zobaczymy  co się da zrobić. Myślę, że  Listę umieszczę na fejsie. Nie jestem ile osób ma wolne miejsce w samochodach, ale można zacząć robić taka listę. Pozdrawiam Adam

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Grupa studencka".

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do studencka+...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out