Prośba o krew

Marta Byrka

to stud...@googlegroups.com
Cześć,

mam do Was dzisiaj nietypową prośbę. Wśród Was są krwiodawcy, więc może znajdzie się ktoś, kto będzie mógł pomóc.

Znajomy mojego brata potrzebuje pilnie krwi. Chodzi o grupę 0 Rh+. Największy problem w tym, że jest to sprawa bardzo bardzo pilna - krew trzeba oddać dzisiaj do godziny 13, ale nie w RCKiKu. Trzeba się zgłosić do Szpitala Wojskowego przy ulicy Weigla na oddział kardiochirurgii – i powiedzieć że się przyszło oddać krew dla Leona Olszewskiego.

Wiem, że jest bardzo mało czasu, ale może, może komuś się uda.

Pozdrawiam,
Marta Byrka

marcin.z...@interia.pl

to stud...@googlegroups.com

Niestety mam grupę krwi B i nie wiem kto ma O Rh+ :/

Ale będę się modlił aby ktoś się szybko znalazł.

Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Grupa studencka”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do studencka+...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out

Natalia Stankiewicz

Grzegorz Głąbiński

to stud...@googlegroups.com
Przekaże wiadomość dalej, ja niestety nie mogę oddawać krwi.
Grzegorz Głąbiński

Monika Iwan

to stud...@googlegroups.com
Czy krew jest jeszcze potrzebna? To moja grupa, a dopiero przeczytałam wiadomość.

Katarzyna Dzieciątkowska

to stud...@googlegroups.com
ja też mam tą grupę krwi ORH+ ale dopiero teraz odczytałam maila... jak będzie jeszcze potrzebna to daj Marta znać mi na komórkę bo nie zawszę będę przy mailu
Pozdrawiam,
KDz.