Fwd: Wieczór Uwielbienia - sobota 19:00

1 view

Adam M.

to stud...@googlegroups.com
Kochani!
Naprawdę warto, wyjątkowa sprawa dla duszy. Byłem na spotkaniach w tygodniu i bardzo, bardzo zachęcam nie przegapcie tego.
Pozmieniajcie plany i przyjdźcie bo wierzę w to, że będzie to czas pełen Bożej obecności w oczekującym tego sercu.
Adam M

to stud...@googlegroups.com
Ja chce isc ... :-P pięknego czasu kochani!!!!

Wysłane z iPhone'a
--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „Grupa studencka”.

Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać z niej wiadomości, wyślij e-maila do studencka+...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/groups/opt_out