אסמסים

2 views
Skip to first unread message

enbalush

unread,
Apr 11, 2011, 2:36:16 PM4/11/11
to stopca...@googlegroups.com
הי, למי פה יש "פלאפון"?! בשישי שבת הקרובים יש 500 SMSים חינם
אפשר לנצל אותם לשליחת הזמנה להפגנה נגד הקרקס לכל החברים שבזיכרון של הנייד!
http://www.pelephone.co.il/Web/3G/Corporate/Programs/smsfree/.aspx
צריך להרשם מראש, בלינק.
ענבל.

Josh Liberty

unread,
Apr 11, 2011, 2:37:53 PM4/11/11
to stopca...@googlegroups.com, enbalush
done :)

2011/4/11 enbalush <enba...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages