לאחר 4 הפגנות מוצלחות, בנתניה (50 איש), כרמיאל (2 חילקו פליירים), חיפה (30 איש, היתה גם תקשורת) וראשל"צ (10 אנשים)
פתחנו 8 אירועי הפגנות בפייסבוק
אנחנו זקוקים לסיוע בפירסום, הפצה והזמנת חברים לאירועים הקרובים (לפרסם בפורומים, קבוצות ודפים בפייסבוק שקשורים לתחומי עניין, בע"ח, בידור, ערים)
תנו לחיות לחיות מאוד מסייעים לנו בפירסום, אך ההפגנות מחרתיים, ויהיו יום אחר יום עם הפסקה באמצע של יומיים, כך שזה ממש לחוץ שיגיעו אנשים להפגין, גם אם יהיו מעט כדי לחלק פליירים
בהפגנה בירושלים שנה שעברה היו עשרות אנשים ותקשורת ואנחנו מקווים שכך יהיו גם השנה.
שימו לב! השבוע יש הפגנות בימים ד', ה', ו', ש'
ושבוע הבא - ג', ד', ה', ו', ש'
תודה, ענבל