Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

Andreea Georgiana

ungelesen,
11.12.2018, 17:57:2711.12.18
an Stomatologie Oradea
Buna seara! Acum cateva luni , mi a iesit caninul sus in gingie. Eu acum un an, doi am fost la dentist pentru ca in locul ala aveam o umflatura, dentistul mi a spus ca am puroi. Umflatura aia era dintele, dar a iesit abea acum. Intrebarea mea este, mi l poate scoate fara sa ne complicam cu aparat dentar si alte chestii?
Multumesc!

Stomatolog Oradea

ungelesen,
12.12.2018, 03:06:5812.12.18
an stomatolo...@googlegroups.com
Bună ziua!
Din punctul meu de vedere caninul nu se extrage niciodată. Tratamentul ortodontic, uneori asociat cu cel chirurgical de descoperire a dintelui, este cel mai bun.
Oricum hotărârea vă aparține.
Dr. Matei

În mie., 12 dec. 2018, 00:57 Andreea Georgiana <georgiana...@gmail.com a scris:

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Stomatologie Oradea” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa stomatologie-or...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opțiuni, accesați https://groups.google.com/d/optout.
Allen antworten
Antwort an Autor