Gingii sensibile, dinti transparenti

ina.mar...@gmail.com

to Stomatologie Oradea
Buna ziua! De vreo luna gingia de la dintii din fata, jos este inflamata cam un milimetru, exact la intersectia dintre 2 dinti. Am fost la stomatolog, mi-a zis ca nu este vreo infectie si cel mai probabil e vb deo muscatura defectuoasa care a cauza un traumatism minor. Am facut detartraj, insa problema nu a disparut, am luat parodium  o saptamana si un bandonaj bucal facut in laboratorul unei farmacii ( nu simultan). Inflamatia continua sa existe, insa la scara mai mica, cel mai putin imflamata fiind dimineata, inainte sa ma spal pe dinti si cel mai mult imflamata dupa masa. O alta problema pe care am constatat-o de vreo saptamana e faptul ca tocmai la acei dinti la care gingia se umfla au inceput sa devina transparenti si usor maronii la varf. De mers la stomatolog merg regulat, insa ma cam dezamageste faptul ca de fiecare data mi se spune ca nu este nimic grav, insa simtomele continua sa persiste. Nu vreau sa urmez tratamente "babesti", vreau sa-mi recomandati un tratament sigur, fie ca e vb de tratament in cabinet, sau de antibiotice. Multumesc!

Lucian Matei

to stomatolo...@googlegroups.com
Bună ziua!
Dacă este o problemă de ocluzie dezechilibrată (mușcătură defectuoasă) ce traumatizează 1 sau 2 dinți, atunci aceasta trebuie corectată. Indiferent de tratamentul antiseptic, antiinflamator sau antibiotic luat, persistența traumei ocluzale nu va permite vindecarea gingiei. Trebuie analizată foarte atent ocluzia (mușcătura), în cavitatea orală și pe modele de studiu, și făcute acele retușuri necesare.
Produsul Parodium (și posibil și badijonajul) conține clorhexidină - un antiseptic foarte bun pentru inflamația gingivală, dar care utilizat foarte mult duce la colorarea în galben-maroniu a dinților și la depunerea de piatră pe dinți.
Părerea mea este ca medicul stomatolog curant să analizeze ocluzia și să îndepărteze eventualele contacte premature care duc la menținerea bolii.
Cu respect,
dr. Ruxandra Matei

Sent with Mailtrack

Pe 9 iulie 2017, 15:06, <ina.mar...@gmail.com> a scris:

--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Stomatologie Oradea” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa stomatologie-oradea+unsub...@googlegroups.com.