Sponsorlar

2 views
Skip to first unread message

Serap Kayapinar

unread,
Jun 22, 2011, 2:31:46 PM6/22/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Selam arkadaslar,

bugün kapi kapi sponsorlari gezdik ve biraz para topladik :)

100€ Hantat
200€ Sultan saray
100€ Mocca bar (Afisi götürdügümüzde bi 50€ daha verecek)

Türk hava yollarina bile gittik ama daha para alamadik. Onlar bizim adimiza bir tane bilet satip ondan gelen parayi bize verecekler. 
Biletin degerin 300€ ile 500€ ama onlarda afisin bitmis halini görmek istiyor.

Charisma ve Rumorsa da gittik ama yetkili kisi orda olmadigi icin bos döndük. Onlar bize yarin birgün haber verecekler.

Arslan Kebap da herzamanki gibi bizi destekliyor.. Bence onlardan para yerine Pide istesek sizce daha mantikli olmazmi?
Gelen kizlar genelde hamur isinden kaciyorlar. Onlar en azindan salata yapar Pidelerde Arslan kebap dan olur. 
Ne dersiniz?


Sponsolar:

HANTAT
SULTAN SARAY
MOCCA BAR
TÜRK HAVA YOLLARI
ARSLAN KEBAP

diger ikisi (Charisma ve Rumors) olmasada olur :)



Bi baska konu: T-Shirt

Bize türk hava yollari kendi reklamlariyla t-shirt verecek arkasi bos oldugu icin bizde kendi logomuzu bastirabilecegiz. 
Bize bu teklif daha cazip geldi cünkü benim komsumdan aldigim angebot 14 t-shirt icin 258€.

Ama yinede istersek geceden sonra yine kendimize özel daha güzel bir t-shirt bastirabiliriz.

Sinan Dersim Dilekci

unread,
Jun 22, 2011, 7:58:55 PM6/22/11
to stoeb-...@googlegroups.com, <stoeb-yonetim@googlegroups.com>
Arslan kebaptan yemek alma isi mantikli.thy olayi da iyi bence

Sent from my iPod

Ferit Onay

unread,
Jun 23, 2011, 11:33:42 AM6/23/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Selam arkadaslar,

bence gayet ciddi bi miktar toplamissiniz,tebrikler :D
birde THY T-Shirt hediye etcekmis,dogrumu ??
Arslan Kebap'dan pide isi fena degil aslinda.
saygilar
Ferit


Von: "Serap Kayapinar" <serapka...@hotmail.de>
Gesendet: 22.06.2011 20:31:46
An: stoeb-...@googlegroups.com
Betreff: Sponsorlar


Selam arkadaslar,
 
bugün kapi kapi sponsorlari gezdik ve biraz para topladik :)
 
100€ Hantat
200€ Sultan saray
100€ Mocca bar (Afisi götürdügümüzde bi 50€ daha verecek)
 
Türk hava yollarina bile gittik ama daha para alamadik. Onlar bizim adimiza bir tane bilet satip ondan gelen parayi bize verecekler. 
Biletin degerin 300€ ile 500€ ama onlarda afisin bitmis halini görmek istiyor.
 
Charisma ve Rumorsa da gittik ama yetkili kisi orda olmadigi icin bos döndük. Onlar bize yarin birgün haber verecekler.
 
Arslan Kebap da herzamanki gibi bizi destekliyor.. Bence onlardan para yerine Pide istesek sizce daha mantikli olmazmi?
Gelen kizlar genelde hamur isinden kaciyorlar. Onlar en azindan salata yapar Pidelerde Arslan kebap dan olur. 
Ne dersiniz?
 
 
Sponsolar:
 
HANTAT
SULTAN SARAY
MOCCA BAR
TÜRK HAVA YOLLARI
ARSLAN KEBAP
 
diger ikisi (Charisma ve Rumors) olmasada olur :)
 
 
 
Bi baska konu: T-Shirt
 
Bize türk hava yollari kendi reklamlariyla t-shirt verecek arkasi bos oldugu icin bizde kendi logomuzu bastirabilecegiz. 
Bize bu teklif daha cazip geldi cünkü benim komsumdan aldigim angebot 14 t-shirt icin 258€.
 
Ama yinede istersek geceden sonra yine kendimize özel daha güzel bir t-shirt bastirabiliriz.
  

Schon gehört? WEB.DE hat einen genialen Phishing-Filter in die   
Toolbar eingebaut! http://produkte.web.de/go/toolbar
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages