arkadaslar katiliyorum tural`a..en basta baukafede tural davul zurnayi
cagiririm ama 2jackie parasi veririz ayip olmasin diye.orda herkes
tamam iki jackie parasi veririz demisti.simdi skinti cikti..gamzenin
de dedigi gibi alalim 2 jackie arabada dursun-onlar giderken veririz
vea istiyolarsa 2jackie parasi veririz direk..asil sorun yapilacaksa
dj beto konusunda yapilmali..dj beto o gün dedi bize bana alet lazim
diye.bizden iki kisi hemen tamam buluruz aleti dedi.daha aleti
bulmadan afislere yazdik,sayfada beto nun reklamini yaptik..
yani zaten tisörtler icin 5 euroyu kasadan alicaz dedik.madem öyle
kisi basi +3 euro dj beto icin versin.tisörtle birlikte herkes toplam
13€ kasaya versin??