Only for Özgül :)

1 view
Skip to first unread message

Serap

unread,
Oct 18, 2011, 3:55:13 PM10/18/11
to STOEB-Yönetim
Daha Protokol yazamadigim icin öncelikle önemli olan yillik projeleri
yaziyorum cünkü özgül ve ferit kesin en yakin zamanda is basina
gececekler :)
Full Protokoll folgt demnächst :)

Yillik Projeler:
- Cay aksami
- Müzikli eglence
- Spor faaliyetler
- Folklor
- Nachhilfe
- Toplanti
- Konser ( Egitime destek amacli) SHMT?
- Kurban Bayraminda yemek?

ona...@web.de

unread,
Oct 23, 2011, 8:53:57 AM10/23/11
to Serap, "STOEB-Yönetim"
Bız yıllık protokolü hazırladık bile gecen hafta.

>Serap <SerapKa...@hotmail.de>
>Tue Oct 18 21:55:13 CEST 2011
>STOEB-Yönetim <stoeb-...@googlegroups.com>
>Only for Özgül :)

___________________________________________________________
SMS schreiben mit WEB.DE FreeMail - einfach, schnell und
kostenguenstig. Jetzt gleich testen! http://f.web.de/?mc=021192

ona...@web.de

unread,
Oct 23, 2011, 8:55:32 AM10/23/11
to Serap, "STOEB-Yönetim"
Pardon tarihi karistirmisim,bu mail eskiymis :)
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages