Toplanti

0 views
Skip to first unread message

Serap

unread,
Jun 27, 2011, 4:24:36 PM6/27/11
to STOEB-Yönetim
Bugün burdan bi mail atim dedim cünkü Facebooku olmayanlar aliniyor
sonra :)

Yarin saat 6 da toplanti yapalim dedik son önemli konular halledilsin
ve en önemlisi afisler dagitilsin diye.

Yine Universum uygun olur herhalde ama bu sefer biraz uslu olmamiz
lazim.. cok sesli olursak bu gidisle bizi ordan atarlar.

Yarin (28.6.11) saat 18:00 de Universum da görüsmek üzere.


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages