yeni adres

0 views
Skip to first unread message

Serap

unread,
Jun 2, 2011, 9:45:00 AM6/2/11
to STOEB-Yönetim
Selam arkadaslar
artik ayri adresimiz olduguna göre bence KATÖDe bu yeni adresimizi
versek daha iyi olur.. Diger Mail grubunda olanlari rahatsiz etmemis
oluruz. KATÖD ile ilgilenenler bu mail adresi onlara iletirse iyi
olur :)

Sevgiler :)
Serap

Tugba Ilemin

unread,
Jun 2, 2011, 1:05:32 PM6/2/11
to stoeb-...@googlegroups.com
tamam ;)






Fatmagül Tiryaki

unread,
Jun 2, 2011, 1:39:14 PM6/2/11
to stoeb-...@googlegroups.com
tugbim yarin yazariz, oder sollen wir das persönlich am sonntag sagen, wenn wir sowieso unsere neuen mitglieder vorstellen (haha sind ja nur 3dabei =(( !!)

2011/6/2 Tugba Ilemin <tugba....@googlemail.com>
tamam ;)







Tugba Ilemin

unread,
Jun 2, 2011, 1:57:12 PM6/2/11
to stoeb-...@googlegroups.com
ich habs schon geklärt, yazdim bile :)))) am sonntag können wirs nochmal erwähnen...









Serap Kayapinar

unread,
Jun 2, 2011, 2:04:34 PM6/2/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Simdi yazdiginiz iyi oldu cünkü ben baskanlarina sormustum adrese ekledilermi bizi diye cünkü simdiye kadar birsey gelmedi. Eger eklemediyseniz degisiklik olacak demistim.


Date: Thu, 2 Jun 2011 19:57:12 +0200
Subject: Re: yeni adres
From: tugba....@googlemail.com
To: stoeb-...@googlegroups.com
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages