STÖB Toplanti 9.6.11

7 views
Skip to first unread message

Serap

unread,
Jun 9, 2011, 6:55:58 PM6/9/11
to STOEB-Yönetim
STÖB Toplanti 9.6.11
Tugba Han, Özgül Alsahan, Safa Demir, Onur Tas, Hüseyin Keycek, Ferit
Onay, Ferihan Eryener, Sinan Dersim Dileckci, Serap Kayapinar, Evrim
Alsahan, Fatmagül Tiryaki

Konular:
1. Derneklesme
2. STÖB gecesi
3. T-Shirt
4. Geceden sonraki Projeler

1. Derneklesme ile ilgili konuyla Özgül ve Serap ilgilenecek
Avantajlarimiz ve Desavantajlarimiz ?

2. STÖB Gecesi  Birlik ve Dayanisma gecesi
- Versicherung Frau Hanssen ile konusulacak: Serap
- Afis ile Ugur ilgilenecek
- Slayt gösterisi icin herkes Ferite resim vs. gönderecek
- ATV den Isin Sigeli geceye davet edilecek
- ByKus ile Ferit ilgilenecek
- Dj Beto?
- Yemek organizasyonu ile Ferihan ilgilenecek
- Konsolosluga isimlerini kullanabilmek icin sorulacak: Safa
- Icecekler: Ömer den alinacak  Gamze ilgilenecek
- Geceden iceceklerden sorumlu kisi Sinasi Bahceci
- Giris kontrol: Evrim, Safa, Onur
Gecenin akisi:
1. Saat 17 de Fon müzigi ile baslangic
2. 17.30 dan 18.30a kadar Baran ve Gitari
3. Saat 19 da STÖB Baskan konusmasi
4. 19.30 gibi Baskonsoloslugun konusmasi
5. 20 den 22 ye kadar X-tanbul
6. 22 den sonra Dj

Sunucu: Özgül ve Sinan

3. T-Shirt
Yönetim icin T-shirt bastirilacak: STÖB logo
--> Serap, Tugba ve Fatmagül ilgilenecek
Renkler: Beyaz T-Shirt üzerine Turkuaz yazi

4. Geceden sonraki Projeler
- KATÖD ile birlikte bi Proje (Picknick vs.)
- Ders (ilk okul ögrencilerine ders)
- Gezi (Türkiye gezisi)

Serap Kayapinar

unread,
Jun 15, 2011, 7:56:42 AM6/15/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Arkadaslar bu cuma katödün cay aksami var. Katilmam isteyenler varmi?

> Date: Thu, 9 Jun 2011 15:55:58 -0700
> Subject: STÖB Toplanti 9.6.11
> From: SerapKa...@hotmail.de
> To: stoeb-...@googlegroups.com

Fatmagül Tiryaki

unread,
Jun 15, 2011, 8:16:57 AM6/15/11
to stoeb-...@googlegroups.com
slm serap,
ich habe freitag bisher nichts vor, ich könnte hin, aber nicht alleine ;)))
kannst du???


Serap Kayapinar

unread,
Jun 15, 2011, 8:18:29 AM6/15/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Ferit ve ben gitmeyi düsünüyoruz onun icin yalniz kalmazsin :) beraber gideriz


Date: Wed, 15 Jun 2011 14:16:57 +0200
Subject: Re: Katöd cay aksami
From: fati...@googlemail.com
To: stoeb-...@googlegroups.com

Onur Tas

unread,
Jun 15, 2011, 8:51:05 AM6/15/11
to stoeb-...@googlegroups.com
ben katilamiyorum...


From: serapka...@hotmail.de
To: stoeb-...@googlegroups.com
Subject: RE: Katöd cay aksami
Date: Wed, 15 Jun 2011 14:18:29 +0200
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages