-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: "Serap Kayapinar" <serapka...@hotmail.de>
Gesendet: 22.07.11 23:28:40
An: stoeb-...@googlegroups.com
Betreff: RE: Binbir Gece
>Benim cumaya kadar iki sınavım var ve özgül de baya yoğun onun için ferite bırakıyorum bütün işleri :) umarım o da kabul eder ama zaten demişti cumartesinden sonra ilgilenirim diye.
> Toplantı iyi olur bence bi kara verin toplanin çünkü vakit kısıtlı. En azından reklam yapmaya en geç pazartesi baslansa iyi olur.
>
> Neyse hep beraber yaparsınız sadece şimdilik Ansprechpartner ferit yani soru ve sorunları ona iletebilirsiniz :)
>
>
>
Sent from my iPod