Binbir Gece

1 view
Skip to first unread message

Serap

unread,
Jul 21, 2011, 6:13:03 AM7/21/11
to STOEB-Yönetim
Selam arkadaslar

Tugba ve Sinan ÖZ isini halletmisler sagolsunlar. Haftaya Persembe
aksami yapiyoruz.

Tugba Sucuk ve Sosis icin Babasiyla konusmus ve ucuza alma imkanimiz
var. Simdi sadece bize ne kadar gerekir onu bi konusmamiz lazim. En az
50 kisiyle hesaplarsak aksami olurmu yoksa size katilim daha mi fazla
olur?


safa demir

unread,
Jul 22, 2011, 1:24:39 PM7/22/11
to stoeb-...@googlegroups.com
bence 50 den fazla olur millet ders calsiyo.rahatlamak icin gelemk isteyeceklerdir.bence bir toplanti yapalim..

> Date: Thu, 21 Jul 2011 03:13:03 -0700
> Subject: Binbir Gece
> From: SerapKa...@hotmail.de
> To: stoeb-...@googlegroups.com
>
> Selam arkadaslar
>
> Tugba ve Sinan ヨZ isini halletmisler sagolsunlar. Haftaya Persembe

Serap Kayapinar

unread,
Jul 22, 2011, 5:28:40 PM7/22/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Benim cumaya kadar iki sınavım var ve özgül de baya yoğun onun için ferite bırakıyorum bütün işleri :) umarım o da kabul eder ama zaten demişti cumartesinden sonra ilgilenirim diye.
Toplantı iyi olur bence bi kara verin toplanin çünkü vakit kısıtlı. En azından reklam yapmaya en geç pazartesi baslansa iyi olur.

Neyse hep beraber yaparsınız sadece şimdilik Ansprechpartner ferit yani soru ve sorunları ona iletebilirsiniz :)




From: safade...@hotmail.de
To: stoeb-...@googlegroups.com
Subject: RE: Binbir Gece
Date: Fri, 22 Jul 2011 19:24:39 +0200

ona...@web.de

unread,
Jul 24, 2011, 6:19:26 AM7/24/11
to stoeb-...@googlegroups.com, Serap Kayapinar
Selam arkadaslar,
Perşembe gunü yaklaşıyor ve henüz hic bir sey net değil.o yüzden yarın saat 17.30 da toplantı yapalım diyorum,herkezin gelmesini rica ediyorum.
Hava durumu yağmur gösteriyor persembe için,nargile keyfi büyük ihitimal olmayacak.ama mangal yapılabilir,millet yemeğini içerde yer.
Yarınki gündem:
İcecekler (ve fiyatları)
Yemek (fiyatları)
Olası bı ihtimalle nargile malzemesi ve fiyat.
Programm konuşulması lazım,farklı birseyler yapalım diyoruz.
Mesela küçük bir tavla veya tischfussball turnavasi.farklı fikirler bekliyorum yarın sizden :)
Toplantıya katilamayanlar haber versin.
Saygılar Ferit

-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: "Serap Kayapinar" <serapka...@hotmail.de>
Gesendet: 22.07.11 23:28:40
An: stoeb-...@googlegroups.com
Betreff: RE: Binbir Gece

>Benim cumaya kadar iki sınavım var ve özgül de baya yoğun onun için ferite bırakıyorum bütün işleri :) umarım o da kabul eder ama zaten demişti cumartesinden sonra ilgilenirim diye.
> Toplantı iyi olur bence bi kara verin toplanin çünkü vakit kısıtlı. En azından reklam yapmaya en geç pazartesi baslansa iyi olur.
>
> Neyse hep beraber yaparsınız sadece şimdilik Ansprechpartner ferit yani soru ve sorunları ona iletebilirsiniz :)
>
>
>

Sinan Dersim Dilekci

unread,
Jul 24, 2011, 7:16:16 AM7/24/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Geliyorum

Sent from my iPod

Sinan Dersim Dilekci

unread,
Jul 24, 2011, 7:16:37 AM7/24/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Bn katiliyorum

Sent from my iPod

On 24 Tem 2011, at 12:19, ona...@web.de wrote:

Serap Kayapinar

unread,
Jul 24, 2011, 4:14:52 PM7/24/11
to stoeb-...@googlegroups.com
ben söz vermeyim ama gelmeye calisacam :)

> Date: Sun, 24 Jul 2011 12:19:26 +0200
> From: ona...@web.de
> To: stoeb-...@googlegroups.com; serapka...@hotmail.de
> Subject: Re: RE: Binbir Gece
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages