Yemek

1 view
Skip to first unread message

Serap Kayapinar

unread,
Jun 29, 2011, 5:16:31 PM6/29/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Also Jungs und Mädels :D

hepiniz yiyecek birseyler getirirsiniz artik :)

Ben ve Özgül: Hamur isi

Ferihan: Yesil salata ve kisir

Tugba Han: Yesil salata ve makarna salatasi


Sirf kizlara kalmasin yük lütfen erkeklerde mutfaga girip birseyler yapsin :)

Hepiniz ne yapacaginizi yazarsaniz iyi olur.

fatiryaki

unread,
Jun 29, 2011, 5:24:25 PM6/29/11
to stoeb-...@googlegroups.com
bende patates salatası (ve makarna salatası - yetmezse!!!) yaparım ...

Von meinem iPhone gesendet

Tugba Ilemin

unread,
Jun 29, 2011, 5:51:11 PM6/29/11
to stoeb-...@googlegroups.com
bende pasta yapim ozaman, käsekuchen etc öyle seyler..



2011/6/29 fatiryaki <fati...@googlemail.com>

Serap Kayapinar

unread,
Jun 29, 2011, 6:37:51 PM6/29/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Pastayla ugrasma bence cünkü sanirim ferihanin sordugu cogu kisi kek getiriyor.
Salata yada hamur isi olursa daha iyi olur herhalde :)


Date: Wed, 29 Jun 2011 23:51:11 +0200
Subject: Re: Yemek
From: tugba....@googlemail.com
To: stoeb-...@googlegroups.com

Sinan Dersim Dilekci

unread,
Jun 30, 2011, 5:20:29 AM6/30/11
to stoeb-...@googlegroups.com
Kasekuchen benden

Sent from my iPod

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages