Bence de icecekler ve redbull tamam ama yemek tabagi 2euro olsun.. 3
euro fazla görünebilir..
On 29 Jun., 21:02, Fatmagül Tiryaki <
fatiry...@googlemail.com> wrote:
> bende gamzeye katiliyorum...isteyen ikinci tabak alsin...pideler az alindi
> denildi, onlarida az az konulur herkese yetsin ;)
>
> 2011/6/29 Gamze Bahceci <
gamze.bahc...@hotmail.de>
>
>
>
>
>
>
>
> > Bence icecekler tamam red bull 2 euro kalsin yemekde 2 olsun yemelde
> > duranlar dikkat eder fazla
> > Abartili doldurulmasin
>
> > Von meinem iPhone gesendet
>
> > Am 29.06.2011 um 19:40 schrieb Serap Kayapinar <
serapkayapi...@hotmail.de
> > >:
>
> > Arkadaslar daha fiyat listemiz eksik.
>
> > Biri yazip drucken etmesi lazim :)
>
> > Benim düsündügüm fiyatlar:
>
> > *YEMEK TABAGI:* *3€* olsun derim cünkü bir tabaga baya bi yemek
> > doldurabilirler.. ama yinede cok derseniz 2€ da olabilir.. cogunluk ne derse
> > o olur ona göre cevap yazin :)
>
> > Icecekler:
>
> > *COLA, FANTA, SCHWIPSCHWAP, SU, AYRAN:* * 1€*
>
> > *REDBULL:* *2€* derim ama 1.50€ de olabilir :)