Selam arkadaslar neden kimseden ses cikmiyor?
tamam hepimizin sinavi var ama en azindan bi 5 dk pc basina oturup yazamiyormusunuz?
Haftaya cay aksami seklinde bir aksam yapalim diyorduk ama pek kimseden haber gelmedi.
Özgül 28 olsa bence daha iyi ama tabi olacakmi onuda bilmiyorum cünkü pek bi igli yok gibi aksam icin.
INTEGRA da bizimle bi toplanmak istiyor kücük cocuklara ders konusunda. Bu konuda ilgilenenler yokmu? En azindan baska ögrenciler vardir ders verip para kazanmak isteyen.
Neyse bu sefer fazla yazip basinizi agritmak istemiyorum ama sinavlariniz olsa bile biraz ilgilenseniz diyorum.
Selamlar