Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
STOEB-Yönetim
Conversations
About
Send feedback
Help
Group path
STOEB-Yönetim
1–20 of 20
Mark all as read
Report group
0 selected
Tugba Ilemin
10/29/15
Invitation
Hi, I've shared a well-secured document with you on HERE, its very important. Thanks, Tugba
unread,
Invitation
Hi, I've shared a well-secured document with you on HERE, its very important. Thanks, Tugba
10/29/15
Serap
,
ona...@web.de
3
10/23/11
Only for Özgül :)
Pardon tarihi karistirmisim,bu mail eskiymis :) >Serap <SerapKa...@hotmail.de> >Tue
unread,
Only for Özgül :)
Pardon tarihi karistirmisim,bu mail eskiymis :) >Serap <SerapKa...@hotmail.de> >Tue
10/23/11
Serap
, …
Serap Kayapinar
6
10/16/11
Yeni dönem toplantisi
Arkadaşlar toplantıyı salı günü saat 1 den sonra yapalım diyorum. Zaten hepinizin Mittagspausesi olur
unread,
Yeni dönem toplantisi
Arkadaşlar toplantıyı salı günü saat 1 den sonra yapalım diyorum. Zaten hepinizin Mittagspausesi olur
10/16/11
Serap
, …
Serap Kayapinar
7
7/24/11
Binbir Gece
ben söz vermeyim ama gelmeye calisacam :) > Date: Sun, 24 Jul 2011 12:19:26 +0200 > From:
unread,
Binbir Gece
ben söz vermeyim ama gelmeye calisacam :) > Date: Sun, 24 Jul 2011 12:19:26 +0200 > From:
7/24/11
Serap
, …
sdd
12
7/21/11
(Cay aksami) Binbir gece
ben bugun saat 1 gibi sorucam ÖZ e/aciksa
unread,
(Cay aksami) Binbir gece
ben bugun saat 1 gibi sorucam ÖZ e/aciksa
7/21/11
Serap Kayapinar
, …
Tugba Ilemin
8
7/12/11
Toplanti 12.7.11
Stadtmittede bulusmaya karsi gelen olmadigina göre bugün 17.30 da stadtmitte k2 de cafeteria da
unread,
Toplanti 12.7.11
Stadtmittede bulusmaya karsi gelen olmadigina göre bugün 17.30 da stadtmitte k2 de cafeteria da
7/12/11
Serap Kayapinar
, …
Sinan Dersim Dilekci
7
6/30/11
Liste
Bencede pfand olsun geri getirirler daha iyi. From: ozgul...@hotmail.com To: stoeb-yonetim@
unread,
Liste
Bencede pfand olsun geri getirirler daha iyi. From: ozgul...@hotmail.com To: stoeb-yonetim@
6/30/11
Serap Kayapinar
, …
Gamze Bahceci
17
6/30/11
Anlasilmadi galiba 45 euro anlage kiralama parai bunu bellirtmek istiyorum yani beto icin degil Von
unread,
Anlasilmadi galiba 45 euro anlage kiralama parai bunu bellirtmek istiyorum yani beto icin degil Von
6/30/11
Serap Kayapinar
, …
Sinan Dersim Dilekci
5
6/30/11
Yemek
Kasekuchen benden Sent from my iPod On 29 Haz 2011, at 23:16, Serap Kayapinar <serapkayapinar@
unread,
Yemek
Kasekuchen benden Sent from my iPod On 29 Haz 2011, at 23:16, Serap Kayapinar <serapkayapinar@
6/30/11
sdd
, …
TuĞBa
7
6/29/11
t-shirt rengi
Arkadaslar T-shirtleri bugün verdim baski icin.. Orda ki mavi rengi sectim, tam acik mavi degil
unread,
t-shirt rengi
Arkadaslar T-shirtleri bugün verdim baski icin.. Orda ki mavi rengi sectim, tam acik mavi degil
6/29/11
Gamze Bahceci
,
Serap Kayapinar
2
6/28/11
Reklam
Bacim bu böyle büyük bir eglence gecesi olmicakki yani biraz seviyeli reklam yapmak daha mantikli..
unread,
Reklam
Bacim bu böyle büyük bir eglence gecesi olmicakki yani biraz seviyeli reklam yapmak daha mantikli..
6/28/11
Serap
6/27/11
Toplanti
Bugün burdan bi mail atim dedim cünkü Facebooku olmayanlar aliniyor sonra :) Yarin saat 6 da toplanti
unread,
Toplanti
Bugün burdan bi mail atim dedim cünkü Facebooku olmayanlar aliniyor sonra :) Yarin saat 6 da toplanti
6/27/11
Serap Kayapinar
, …
Ferit Onay
3
6/23/11
Sponsorlar
Selam arkadaslar, bence gayet ciddi bi miktar toplamissiniz,tebrikler :D birde THY T-Shirt hediye
unread,
Sponsorlar
Selam arkadaslar, bence gayet ciddi bi miktar toplamissiniz,tebrikler :D birde THY T-Shirt hediye
6/23/11
Serap Kayapinar
6/22/11
AFIS
Uguru sabah aksam gece ugrastirdik ama sonunda afis bitti.. Bu afisin son hali umarim hepinizin
unread,
AFIS
Uguru sabah aksam gece ugrastirdik ama sonunda afis bitti.. Bu afisin son hali umarim hepinizin
6/22/11
Serap Kayapinar
, …
sdd_d...@hotmail.com
5
6/22/11
face e de yazdim: su konsolosluk yazisini dogru yazalim lütfen skinti cikmasin."TC Stuttgart
unread,
face e de yazdim: su konsolosluk yazisini dogru yazalim lütfen skinti cikmasin."TC Stuttgart
6/22/11
Serap
6/16/11
Katöd Cay aksami
Arkadaslar belki demeyi unuttum. Cay aksamina kendi keyfimiz icin gitmedigimiz icin Karlsruheninde
unread,
Katöd Cay aksami
Arkadaslar belki demeyi unuttum. Cay aksamina kendi keyfimiz icin gitmedigimiz icin Karlsruheninde
6/16/11
Serap
, …
Onur Tas
5
6/15/11
STÖB Toplanti 9.6.11
ben katilamiyorum... From: serapka...@hotmail.de To: stoeb-...@googlegroups.com Subject: RE:
unread,
STÖB Toplanti 9.6.11
ben katilamiyorum... From: serapka...@hotmail.de To: stoeb-...@googlegroups.com Subject: RE:
6/15/11
Serap Kayapinar
6/14/11
FW: AW: Raumreservierung STÖB IZ 01.07.11
From: han...@ia.uni-stuttgart.de To: serapka...@hotmail.de Subject: AW: Raumreservierung STÖB IZ
unread,
FW: AW: Raumreservierung STÖB IZ 01.07.11
From: han...@ia.uni-stuttgart.de To: serapka...@hotmail.de Subject: AW: Raumreservierung STÖB IZ
6/14/11
Serap
, …
Serap Kayapinar
5
6/2/11
yeni adres
Simdi yazdiginiz iyi oldu cünkü ben baskanlarina sormustum adrese ekledilermi bizi diye cünkü simdiye
unread,
yeni adres
Simdi yazdiginiz iyi oldu cünkü ben baskanlarina sormustum adrese ekledilermi bizi diye cünkü simdiye
6/2/11
TuĞBa
,
Serap Kayapinar
4
6/2/11
Toplanti 01.06.2011
O zaman yarin bi bakim getirebilirsem arar ulasirim sana :) > Date: Thu, 2 Jun 2011 07:08:46 -0700
unread,
Toplanti 01.06.2011
O zaman yarin bi bakim getirebilirsem arar ulasirim sana :) > Date: Thu, 2 Jun 2011 07:08:46 -0700
6/2/11