Mötestajm!

12 views
Skip to first unread message

Linus Ericsson

unread,
Jan 10, 2012, 9:02:53 AM1/10/12
to stockholm-clojure-user-group
Hej!

Nu var det för länge sedan det var möte!

Alla är välkomna till oss på DSPanel på Kungsgatan 7, men först måste vi bestämma en dag! Jag kan nog inte onsdagar framöver, så jag gjorde en doodle utan just onsdagar här:


Bästa hälsningar
Linus Ericsson
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages